
Nové sedany MG, které byly až dosud označovány vývojovým kódem „X“, nesou nyní označení „Z“, k němuž se podle modelu přidává ještě R (kompakt), S (čtyř- nebo pětidveřový sedan) a T (luxusní sedan). Všechny verze používají optimalizované zavěšení kol se 17“koly, výkonné brzdy a vylepšené řízení – to vše vylepšuje ovladatelnost a přináší řidiči potěšení z jízdy. Výsledkem zkoumání ve vzduchovém tunelu jsou aerodynamicky vypilované čelní a zadní spoilery. Čelní partii vévodí pro britskou značku, typická kovová chladičová mřížka s rámečkem v barvě vozu. Přední sedadla, volant, přístroje a řadicí páka dotvářejí atmosféru sportovního designu.
Zvlášť atraktivní kompakt MG ZR bude nabízen ve tří- nebo pětidveřovém provedení, přičemž špičkovou verzi bude pohánět zážehový čtyřválec 1.8 VVC o výkonu 118 kW (160 k). Pro méně náročné řidiče jsou k dispozici ještě dva zážehové čtyřválce 1.4 a 1.8 nebo dvouapůllitrový turbodiesel.

Tyto pohonné jednotky se také objeví pod kapotou čtyřdveřového sedanu MG ZS se stupňovitou zádí nebo pětidveřového hatchbacku. Vrcholem nabídky bude vidlicový šestiválec 2.5 o výkonu 130 kW (177 k). Speciální verze tohoto vozu se objeví v britském šampionátu cestovních automobilů TOCA, dříve BTCC.
Na vrcholu řady stojí luxusní verze MG ZT s patřičnou porcí dynamiky, kterou má na svědomí zážehový vidlicový šestiválec. Podle provedení se čtyřmi vačkovými hřídeli dosahuje výkonu 113 kW (160 k), respektive 132 kW (180 k). Pro ty nejnáročnější bude připraven ještě osmiválec o výkonu 192 kW (260 k) a ve výhledu je dokonce 276 kW (375 k). Osmnáctipalcová kola z lehkého kovu zcela vyplňují podběhy a společně s nízko nastaveným podvozkem zprostředkovávají skvělou dynamiku a stabilitu. Výkonu odpovídají také bohatě dimensované brzdové kotouče o průměru 325 mm.

Modelový program, který zahájil úspěšný roadster MGF, doplňuje ještě zcela přepracovaný model MG X11 s pohonem zadních kol. Pod kapotou sportovního kombi se nejdříve objeví zážehový šestiválec 2.5 s dvěma vačkovými hřídeli pro každou řadu válců. V roce 2001 bude následovat osmiválec známý z luxusní verze ZT. Nové britské kombi s výbavou a komfortem sedanu charakterizuje sportovní ovládání a skvělá stabilita v zatáčkách. Zavazadlový prostor má základní objem 400 l, při naložení do výšky oken se zvětší na 680 l a po sklopení zadních sedadel vznikne objem 1220 litru.