Jan Železný se při této příležitosti rozloučil s Nissanem Primera, aby převzal klíčky od luxusní třílitrové Maximy QX. „Při výběru auta jsem hodně váhal. Primera mi svým temperamentem, velikostí a perfektní ovladatelností přišla jako ideální vůz, opravdu nerad se s ní loučím. A hlavně manželka, která vzhledem k mému zaneprázdnění usedá většinou roku za volant sama, se ji vůbec nechtěla vzdát. Jenže na druhou stranu je Primera přeci jen hodně sportovní auto, zatímco moje záda už na delší přesuny víc ocení měkký komfort ředitelské limuzíny. Ještě se mi moc líbilo i Terrano II, ale na hory stejně jezdím jenom zřídkakdy a moje žena chtěla raději něco menšího. I nová Maxima QX se jí zdála hodně veliká, ale vzhledem k velmi snadné ovladatelnosti se s ní už nějak smířila…“, přiznává oštěpařská legenda.
Jako kompromis mezi sportovně laděným a komfortním vozem zvolil Jan Železný Maximu s manuální převodovkou, která mu ve spojení s dvousetkoňovým šestiválcem dává možnost pěkně ostrého svezení.
„Řekl bych, že je téměř povinností každé slušně prosperující firmy, působící v České republice, nějakým způsobem přispívat i na neziskové aktivity, ovlivňující společenský život“, komentuje postoj Nissanu jeho výkonný ředitel Lubomír Tvardík. „Na činnost charitativních organizací nebo podporu sportu či kultury nebude mít náš stát nikdy dostatek peněz, část odpovědnosti zůstane ležet vždy na komerčních firmách, působících v daném regionu. I když z toho třeba nebudou mít žádné zisky, ale „jen“ dobrý pocit.“
Nová generace Nissanu Maxima QX byla v loňském roce nejžádanějším japonským vozem v segmentu vyšší střední třídy, kde v první desítce nejprodávanějších velice zdatně sekunduje limuzínám jako je Mercedes Benz E, BMW 5 nebo Volvo S70 a S80. Má velkoryse dimenzovaný interiér i zavazadlový prostor a komfortní výbavu, v níž nechybí xenonové světlomety, samočinná klimatizace, nebo třeba možnost volby elektrického nastavování kůži čalouněných sedaček. Na přání je vybavena samočinnou převodovkou. Základní verzi Maximy QX pohání vidlicový šestiválec 2.0 l, zatímco náročnější klientela dává přednost třílitrovému šestiválci mnohokrát vyhodnocenému jako nejlepší šestiválec své kategorie.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií