Společnost Goodyear představila nový program

– jehož cílem je poskytnout svým spotřebitelům rozsáhlejší podporu při rozhodování o nákupu pneumatik. Úkolem nového programu 360° testování kvality je informovat spotřebitele o výhodách nového evropského štítku, ale také o více než 50 kritériích, která na štítku uvedena nejsou a jimž společnost Goodyear rovněž věnuje pozornost, aby se ujistila, že na trh uvádí pouze kvalitní produkty.
Hugues Despres, Brand Director, Goodyear EMEA říká:
„Společnost Goodyear od počátku otevřeně podporuje evropský štítek označující pneumatiky a bude ho podporovat i nadále, je to pro obrovský krok vpřed, který pomáhá spotřebitelům lépe rozumět produktu, jenž může být mimo jejich akční rádius. Jsem si jist, že nový štítek přinese spotřebitelům užitečné informace a že se jedná o důležitý krok správným směrem. Nicméně my ve společnosti Goodyear chceme jít ještě dál. Věříme, že štítek nepodává dokonale vyvážený pohled na to, co naše produkty přinášejí, a že zaměřením se na tři kritéria uvedená na štítku neposkytujeme spotřebitelům všechny důležité informace, které k nákupu potřebují. Reakcí na tuto potřebu je nový program 360° testování kvality.“
Informace, které spotřebitelé prostřednictvím nového programu testování kvality získají, budou zahrnovat hodnocení ve třech kritériích evropského štítku, ale také informace o 15 klíčových výkonnostních kritériích testovaných mnoha předními evropskými motoristickými magazíny, včetně ovládání na mokru, ovládání na suchu, brzdění na suchu, přilnavosti při zatáčení, odolnosti, vnitřní hlučnosti, aquaplaningu a dalších více než 50 vlastních kritérií společnosti Goodyear.
Despres dále uvádí:
„Cílem nového programu je poskytovat vyvážený obraz o pneumatice, který bere v úvahu tři klíčové zdroje informací – štítek, testy a ostatní naše kritéria. Ve společnosti Goodyear bereme klíčové aspekty jako záběr, stabilita při vysoké rychlosti, kilometrový proběh, aquaplaning v zatáčkách i na rovině, a mnoho dalších kritérií velmi vážně, protože nám pomáhají stavět na našem závazku přinášet produkty, které jsou mimořádně kvalitní, bezpečné a šetrné k životnímu prostředí. Program má také za úkol spotřebitele přesně informovat o výhodách, jež naše produkty přináší – například u zimních pneumatik, kde stávající hodnocení na štítku není zcela relevatní, a přidat specifické výkonnostní faktory jako brzdění na ledu, brzdění na sněhu, záběr na ledu, ovládání na sněhu apod.“
Goodyear
Goodyear je jedním z největších světových výrobců pneumatik. Společnost zaměstnává přibližně 69 000 pracovníků a své výrobky vyrábí v 52 závodech ve 22 zemích světa. V inovačních centrech v Akronu, Ohio a v Colmar-Berg, Lucembursko jsou vyvíjeny nejmodernější výrobky a služby, které stanovují technologické a výkonnostní standardy pro celé odvětví. Inovace společnosti Goodyear, která byla založena v roce 1898, stanovují automobilové standardy již více než 100 let.
Více informací naleznete na adrese www.goodyear-cz.cz