Jako autorizovaný distributor
– společnosti MyFerryLink pro Českou a Slovenskou republiku může DKV svým zákazníkům nabídnout kromě dosavadních 22 odjezdů mezi Francií a Anglií dalších až 13 možností denně.
Ondřej Pavlík, ředitel české pobočky DKV říká.
„Navázání splupráce s nejmladším operátorem na trase Calais–Dover vítáme s velkou radostí. MyFerryLink provozuje moderní lodě s příjemným prostředím, vstřícným personálem, širokým výběrem chutných jídel a vysokou úrovní dalších doprovodných služeb. Věřím, že naši zákazníci budou s novou nabídkou spokojeni.“
Společnost MyFerryLink, založená v roce 2012
– vnáší se svou flotilou kvalitních lodí, francouzskou atmosférou a férovým přístupem do trajektové přepravy svěžího, mladého a moderního ducha. Na lodích Rodin a Berlioz, pendlujících pod francouzskou vlajkou mezi Francií a Anglií, je místo pro 1 200 až 1 900 cestujících, 110 až 120 nákladních vozidel a 480 až 700 osobních vozů. Další kapacitu pro až 85 kamionů nabízí modernizovaný trajekt Nord Pas-de-Calais, jehož interiér je zařízen s ohledem na maximální pohodlí dálkových řidičů. Nord Pas-de-Calais nabízí až šest odjezdů z Calais i Doveru denně. Všechny tři lodě provozovala v nedávné minulosti zaniklá společnost SeaFrance, jejíž zkušení zaměstnanci se podílejí i na chodu nového operátora MyFerryLink.
Jean Michel Giguet, generální ředitel MyFerryLink, přibližuje filozofii nové trajektové společnosti následovně:
„Zákazníci musí být na prvním místě, abychom znovu získali popularitu a podíl na trhu, jež byly vytvořeny v minulosti. Model zaměstnanec-akcionář, který jsme přijali, motivuje ke vstřícnému přijetí zákazníka a bezchybnému servisu.“
Specifikace lodě Nord-Pas de Calais:
Délka | 160 m |
Šířka | 23 m |
Ponor | 6 m |
Výška | 40 m |
Počet palub | 10 |
Nejvyšší rychlost | 24 uzlů |
Provozní rychlost | 21,5 uzlu |
Pohon | |
motory | 2 vznětové motory Sulzer 16 ZA V 40 |
Výkon | 2 x 9 016 kW (celkem 18 032 kW) |
lodní šrouby | 2x |
Loděnice | 1987, Normed Shipyard, Dunkerque |
Klasifikace | BV (Bureau Véritas) |
Země registrace | Francie |
Specifikace lodě Rodin:

Délka | 186 m |
Šířka | 28 m |
Ponor | 6,5 m |
Výška | 43,85 m |
Počet palub | 11 |
Nejvyšší rychlost | 27,3 uzlu |
Provozní rychlost | 23 uzlů |
Pohon | 2 motory Wärtsilä 12V46B a 2 motory Wärtsilä 8L46B |
Lodní šrouby | 4x Wärtsilä CT225 |
Výkon motorů | 2x 11 700 kW + 2x 7 800 kW (celkem 39 000 kW |
Loděnice | 2001, Aker Finyard Rauma Shipyard (Finland) |
Klasifikace | BV (Bureau Véritas) |
Země registrace | Francie |
Specifikace lodě Berlioz:

Délka | 186 m |
Šířka | 27,7 m |
Ponor | 6,5 m |
Výška | 43,96 m |
Počet palub | 11 |
Nejvyšší rychlost | 27,695 uzlu |
Provozní rychlost | 23 uzlů |
Pohon | 2 motory Wärtsilä 12V46B a 2 motory Wärtsilä engines 8L46B |
lodní šrouby | 4x Wärtsilä CT225 3 |
Výkon motorů | 2x 11 700 kW + 2x 7 800 kW (celkem 39 000 kW) |
Loděnice | 2005, Atlantique/ALSTOM Shipyard |
Klasifikace | BV (Bureau Véritas) |
Země registrace | Francie |