Z toho korejský trh: 327 963 vozů a exportní trhy: 1 854 805 vozů.
Skvělé prodejní výsledky společnosti Hyundai Motor Company na exportních trzích
– založené na kvalitě světové úrovně a silné produktové konkurenceschopnosti, se podílely na velkém zisku navzdory stagnující globální poptávce.
Díky rostoucí popularitě mimo Koreu si udržela společnost Hyundai Motor Company tempo růstu prodeje v prvním pololetí 2012. Ziskovost pomohly zvýšit rovněž vylepšené hodnoty značky a rostoucí průměrná prodejní cena. Dokonce i na klesajících trzích, jako je Evropa, vzdoroval Hyundai trendu úspěšným uvedením lokálních strategických modelů na trh.
Hyundai Motor předpokládá, že ve druhé polovině roku vzroste míra obchodní nejistoty v automobilovém průmyslu.
Společnost Hyundai Motor Company se hodlá vypořádat s výzvami, jako je evropská finanční krize a zpomalující poptávka na rozvíjejících se trzích, silnějším zaměřením na kvalitativní růst. Ziskovost hodlá zvyšovat vylepšováním postavení své značky nabídkou vysoce kvalitních nových modelů a zlepšováním úrovně zákaznických služeb.
Společnost Hyundai Motor Company
– také urychlí vývoj své řady ekologických vozů včetně elektromobilů, hybridních vozů, elektromobilů s palivovými články a konvenčních vozů s nízkou spotřebou paliva a nízkými emisemi, které se stanou pevným základem pro další růst.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.