Společnost Honda představila nový závodní motor

Nový závodní motor HR412E bude pohánět vůz Civic WTCC v Mistrovství světa cestovních vozů FIA (WTCC).

Motor HR412E, byl vyvinut ve výzkumném a vývojovém centru Honda R&D v japonském Tochigi.

Společnost Honda představila nový závodní motor
Společnost Honda představila nový závodní motor

Jedná se o zcela nový čtyřválcový přeplňovaný benzínový motor o zdvihovém objemu 1,6 litru s přímým vstřikováním paliva, který byl navržen speciálně pro závodní model Civic v souladu s předpisy FIA pro WTCC.

Při této příležitosti Daisuke Horiuchi, vedoucí vývoje projektu WTCC v Honda R&D uvedl:

„V neustálém technologickém vývoji spalovacího motoru hraje z hlediska dalšího zlepšování klíčovou roli tepelná účinnost. A ani závodní motor není výjimkou. Tento agregát HR412E vznikl v rámci takového promyšleného procesu, jehož cílem bylo dosáhnout vyšší účinnosti.

Motor HR412E je prvním zástupcem nové generace vysoce výkonných závodních motorů značky Honda. Všichni konstruktéři ve výzkumném a vývojovém centru v Tochigi intenzivně pracovali na vývoji závodního motoru, který by našim soutěžním jezdcům poskytl skvělé jízdní vlastnosti a ovladatelnost bez kompromisů v oblasti maximálního výkonu.

Jsme přesvědčeni, že inovace, které umožnily vytvoření tohoto revolučního motoru, přinesou užitek i řidičům mimo závodní tratě, neboť nám pomohou dále zvyšovat účinnost našich motorů pro běžné vozy.“

Motor byl dodán

– do dílny týmu Honda Racing Team JAS v italském Miláně, kde je Civic WTCC vyvíjen, a úspěšně absolvoval všechny počáteční testy.

Tato zpráva přichází krátce po oznámení jmen jezdců továrního týmu Honda pro Mistrovství světa cestovních vozů FIA – Itala Gabriele Tarquiniho a Portugalce Tiago Monteira.

Honda hodlá vstoupit do seriálu WTCC

– již v průběhu této sezóny 2012 a to nejprve s jedním vozem. Za volant vozu Civic WTCC usedne bývalý pilot Formule 1 Tiago Monteiro, který absolvuje celkem tři závody počínaje říjnovým závodem v Suzuce. Podporu na trati pro tým zajistí Honda R&D ve spolupráci s firmou Mugen.

Oba jezdci se do Mistrovství světa cestovních vozů FIA naplno zapojí v roce 2013.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda v Milánu představí vizi udržitelnosti

Honda v Milánu představí vizi...

Honda na festivalu Milan Design Week, který se uskuteční ve dnech 16. až 21. dubna, představí svůj rozvíjející se přístup k udržitelnějšímu produktovému designu a poprvé v Evropě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda a GM zahajují výrobu systémů vodíkových palivových článků

Honda a GM zahajují výrobu systémů...

Společnosti GM a Honda zahájily výrobu systémů vodíkových palivových článků ve svém společném podniku Fuel Cell System Manufacturing LLC (FCSM), který je vůbec prvním velkým výrobním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Plně elektrické SUV Honda e:Ny1 budou pohánět nové jednotky od Vitesco Technologies

Plně elektrické SUV Honda e:Ny1 budou...

Společnost Vitesco Technologies, přední mezinárodní dodavatel moderních pohonných technologií a řešení pro elektrifikaci, bude společnosti Honda dodávat pro nové plně elektrické SUV...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda spustila mohutnou elektrickou ofenzivu

Honda spustila mohutnou elektrickou ofenzivu

Většina automobilek představuje vždy jen jeden nový model s velkým haló. Zcela výjimečně může jít o dva. A pak je tu Honda, která v evropském výzkumném a vývojovém středisku značky v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda EM1 e: Skútr s baterkou na pronájem

Honda EM1 e: Skútr s baterkou na pronájem

Honda představuje svůj první elektrický skútr – záležitost s ocelovým rámem, výškou sedla 740 mm a celkovou hmotností 95 kg včetně baterie. Model EM1 e: není nic míň než první...