Výsledkem je podíl na evropském trhu ve výši 3,3 %.
Podle nově zveřejněných statistik ACEA vzrostl prodej vozů Hyundai během prvních tří měsíců roku 2012 o 12,5 % ve srovnání se stejným obdobím letošního roku. Celkově přitom evropský trh nových vozů poklesl o 7,3 %.
Společnost Hyundai zaznamenala za březen
– 50 131 nově registrovaných vozů po celé Evropě, což je další nový rekord a zároveň zvýšení o 13,8 % v porovnání s březnem 2011. Celkově přitom evropský trh nových vozů v březnu poklesl o 6,6 %. Prodeje značky Hyundai se vyvíjejí lépe než evropských trh nových vozů od ledna 2009, tedy 39 měsíců v nepřetržité řadě.
Během prvního čtvrtletí roku 2012
– představoval prodej vozů i30, ix35 a ix20 – tří modelů vyráběných závodem Hyundai v českých Nošovicích – více než 50 % celoevropských prodejů značky Hyundai.
Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal:
„Vozy Hyundai jsou navrženy, zkonstruovány a vyráběny v Evropě pro Evropany – naše výsledky za první čtvrtletí ukazují, jak úspěšná tato strategie je. Nedávno byl zahájen prodej dalšího evropského vozu, nové generace modelu i30, a my očekáváme, že tento nový model nás do konce roku 2012 dovede k našemu cíli v podobě podílu na trhu ve výši 3,5 %.“
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.