Hyundai tak porazil všechny ostatní výrobce včetně renomovaných německých a japonských značek.
Prestižní ocenění získal na základě komplexní analýzy spolehlivosti, dlouhodobé kvality a zákaznické spokojenosti.
V každoročním hodnocení časopisu Auto Bild je zahrnuto sedm klíčových kritérií, jimž je přiřazen shodný význam, a to včetně zkušeností 8 610 majitelů vozů, záruk poskytovaných výrobcem, informací o svolávacích akcích a dat ze 7,5 milionu kontrol vozidel od německých stanic technické kontroly TÜV (Technische Überwachung Verein).
„Auto Bild Qualitätsreport“
– jeden z nejrespektovanějších průzkumů kvality v automobilovém průmyslu, opět názorně ukázal pokrok, jehož značka Hyundai dosáhla konzistentním zlepšováním kvality svých produktů, služeb a zákaznické podpory.
Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, řekl: „Hyundai opět zvítězil nad značkami, které jsou obvykle považovány za měřítko kvality. Oproti minulému roku jsme navíc vylepšili naše vítězné skóre. Obhájení tohoto prestižního ocenění je fantastickým úspěchem. Kvalita zůstává pro Hyundai klíčovou prioritou a neustále usilujeme o to, abychom ve všem, co děláme, byli co nejlepší.“
Hlavním faktorem vítězství značky
– byl pětiletý program komplexní záruky Hyundai, který je nejlepším svého druhu v automobilovém průmyslu. Auto Bild poznamenal, že ostatní výrobci v Evropě tak komplexní záruční krytí neposkytují.
Všechny modely Hyundai uvedené nově na evropský trh se prodávají s pětiletou komplexní zárukou Hyundai, která zahrnuje pětiletou záruku bez omezení ujetých kilometrů, pětiletou asistenční službu zdarma a pětiletý program kondičních prohlídek, rovněž zdarma.
Společnost Hyundai Motor Co.,
– založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai Motor Group, která je od roku 2010 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor provozuje šest výrobních závodů mimo Jižní Koreu a v roce 2010 prodala 3,6 milionu vozidel po celém světě. Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 186 zemích prostřednictvím 5300 dealerství a showroomů. V České republice zažívá značka velký rozmach, v roce 2010 se ji podařilo prodat 10.088 kusů osobních automobilů. Další informace o společnosti Hyundai Motor a jejích produktech naleznete na adrese: www.hyundai.com nebo na českých webových stránkách www.hyundai.cz.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů