Všechny poprvé představené modely spojuje společný motiv „Opět radost z jízdy“ tedy „Fun to Drive, Again“.
Sportovní model značky Toyota
– netrpělivě očekávaný je kompaktní sportovní vůz s motorem vpředu a pohonem zadních kol opět potvrzuje radost z jízdy a potěšení ze samotného vlastnictví automobilu.
Toyota AQUA1
– je kompaktní vůz s hybridním pohonem, který je charakterizován především nízkou spotřebou paliva, intuitivním ovládáním vozu a poskytnutím radosti z jízdy za přijatelnou cenu.
Model AQUA spojuje přednosti pětimístného kompaktního vozu s hybridním pohonem, který nabízí průlomovou spotřebu paliva cca 2,5 l/100 km.
Elegantní proporce modelu AQUA s délkou 3 995 mm a minimální výškou přispívají k výtečné aerodynamice, ale současně nabízí i vysokou míru pohodlí pro cestující i dost prostoru pro zavazadla. Nejmodernější systém hybridního pohonu Toyota se vyznačuje kompaktními rozměry a nízkou hmotností. Spojením zážehového motoru o objemu 1,5 l s výkonným elektromotorem vznikl doposud nejhospodárnější systém hybridního pohonu. Celá soustava byla navíc zkonstruována tak, aby těžiště vozu leželo co nejníže s ohledem na maximální ovladatelnost, jízdní agilitu a příjemné zážitky za volantem.
Uvedení na japonský trh je naplánováno již na konec prosince 2011. AQUA se poté začne nabízet i v dalších světových regionech, s výjimkou evropských trhů.
Součástí expozice automobilky bude i několik vývojových studií.
Koncept Fun-Vii (zkr. Fun Vehicle interactive internet)
– zhmotňuje budoucí vizi automobilky Toyota, kterou je vzájemné propojení lidí, automobilů a celé společnosti.
Japonská premiéra modelu Prius Plug-in Hybrid
– je optimální odpovědí na přísná emisní omezení CO2 a na diverzifikaci zdrojů energie – budou odhaleny dva ekologické koncepty příští generace.
Koncept Toyota FCV-R (zkr. Fuel Cell Vehicle – Reality & Revolution)
– je praktický čtyřmístný sedan o délce 4 745 mm poháněný vodíkovými palivovými články. Vodík je slibným zdrojem energie bez emisí CO2, lze jej vyrábět z nejrůznějších zdrojů a rovněž umožňuje snadné skladování i přepravu. Uvedený koncept je dalším krokem ke komerčnímu představení modelu Toyota poháněného palivovými články, s plánovaným uvedením v roce 2015.
Samotná jednotka palivových článků je zastavěna pod podlahou speciální konstrukce. Vůz má velmi prostorný zavazadlový prostor. Díky vylepšené sadě palivových článků s vysokotlakým zásobníkem (70 MPa) má vůz dojezd 700 km.
Koncept elektromobilu FT-EV III (zkr. Future Toyota Electric Vehicle III)
Čtyřmístný elektromobil vybavený lithium-iontovými akumulátory s délkou pouhých 311 cm je vhodný k používání ve městě. Vzhledem ke své nízké hmotnosti má malou spotřebu elektrické energie a tím delší dojezd: 105 km.
Návštěvníci budou moci na autosalonu vyzkoušet některé z vystavených vozů a okusit tak již dnes technologie budoucnosti.
Toyota tuto praktickou část připraví v nedalekém tokijském středisku Mega Web.
Toyota rovněž vytvoří portálovou stránku speciálně pro tokijský autosalon
– a to v rámci stránek http://www.toyota.co.jp, kde budou k dispozici aktuální informace z autosalonu společně s virtuálními akcemi na webových stránkách GAZOO Metapolis – http://metapolis.toyota.co.jp.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií