Hyundai vykazuje již 33. měsíc v řadě vyšší růst než celý trh.
Od ledna do září 2011 bylo v Evropě registrováno 304 540 nových vozidel Hyundai – to je nejlepší výsledek všech dob v historii značky Hyundai. Podle údajů zveřejněných Evropským sdruženým výrobců automobilů ACEA vynesl tento prodejní výsledek značce Hyundai tržní podíl za první tři čtvrtletí 2011 ve výši 2,9 %. Rekordní prodej automobilů Hyundai představuje nárůst o 11,2 % v porovnání se stejným obdobím v roce 2010, a to na trhu, jehož objem poklesl o 0,8 %.
Září 2011
– bylo navíc 33. měsícem v řadě, kdy odbyt automobilů Hyundai rostl rychleji než celý evropský trh. V září bylo v Evropě registrováno celkem 39 554 nových vozů Hyundai, což odpovídá tržnímu podílu 3,1 %. Prodej v uplynulém měsíci meziročně vzrostl o 18,7 %, zatímco celý trh si polepšil o pouhých 1,1 %.
V září bylo prodáno více než 9100 vozů ix35, z nichž 7000 bylo vyrobeno v nejmodernějším výrobním závodě Hyundai v České republice, kam byla začátkem září přesunuta produkce tohoto kompaktního SUV.
V prodejním žebříčku za uplynulý měsíc se model ix35 umístil na druhém místě hned za modelovou řadou i30. Oblíbený hatchback segmentu C obhájil opět postavení bestselleru značky Hyundai, přestože se v Evropě prodává již pátým rokem. V září bylo prodáno 9213 vozů i30 a od začátku roku 76 750.
Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Hyundai pokračuje na evropském trhu v růstu navzdory nepříznivým ekonomickým podmínkám. Kombinace inovativního designu, nejlepší hospodárnosti ve své třídě, vysoké úrovně kvality a jedinečného využití obestavěného prostoru vede evropské motoristy k volbě našich produktů.“
„Po nedávném uvedení zcela nové modelové řady i40 a inovativního kupé Veloster s uspořádáním bočních dveří 1+2 očekáváme, že tento trend bude pokračovat i ve zbývající části letošního roku a v roce 2012. Značka Hyundai letos vstoupila s těmito modely do nových segmentů, čímž pro nás vznikla další příležitost pro oslovení nových vrstev zákazníků,“ dodal Allan Rushforth.
Stejně jako na všechny nově uvedené modely Hyundai v Evropě se i na tyto novinky vztahuje pětiletá komplexní záruka Hyundai.
Bezkonkurenční a zcela transparentní rozsah zákaznické péče zahrnuje
- pětiletou záruku bez omezení ujetých kilometrů
- pětiletou asistenční službu zdarma
- pětiletý program kondičních prohlídek zdarma
Společnost Hyundai Motor Co.,
– založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai Motor Group, která je od roku 2010 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor provozuje šest výrobních závodů mimo Jižní Koreu a v roce 2010 prodala 3,6 milionu vozidel po celém světě. Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 186 zemích prostřednictvím 5300 dealerství a showroomů. V České republice zažívá značka velký rozmach, v roce 2010 se ji podařilo prodat 10.088 kusů osobních automobilů. Další informace o společnosti Hyundai Motor a jejích produktech naleznete na adrese: www.hyundai.com nebo na českých webových stránkách www.hyundai.cz.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.