Společnost Nissan oznámila dosažení historicky nejvyššího podílu na evropském trhu

Po výborném výkonu na všech důležitých trzích dosáhl v září Nissan celkového tržního podílu ve výši 4,2 % – což pro něj představuje evropský rekord.

Dosavadní rekord Nissanu byl dosažen v srpnu 1995 s hodnotou 4,1% tržního podílu.

Rekordní měsíc dokazuje, že společnost je na dobré cestě k dosažení jednoho z cílů vytyčených ve střednědobém plánu Nissan Power 88, a to dostat se do roku 2016 v objemu evropského prodeje na první místo mezi asijskými značkami.

V září

– činily celkové prodeje 73 713 vozů, což je v meziročním srovnání zvýšení o téměř 17 500 vozů. Velkou měrou se o to zasadili členové rodiny crossoverů Nissan, včetně vozu Qashqai s 23 000 prodanými kusy a JUKE s více než 14 000 kusy (překonání zatím nejvyšších měsíčních prodejů o téměř 3 000 kusů).

K rekordnímu měsíčnímu prodeji přispěly i automobily ze široké řady vozů Nissan v kategorii SUV, v níž se meziročně ztrojnásobil prodej barcelonského vozu Pathfinder. Pickup Navara – rovněž vyráběný ve Španělsku – zvýšil prodej o 44 % a model X-TRAIL o 14 % s více než 3 000 prodanými kusy.

V tomto kalendářním roce již automobilka Nissan pokořila půlmilionovou hranici, když prodala kolem 521 000 vozů. Překonala tak prodej za stejné období v roce 2010 o více než 117 000 vozů.

Mezi největší trhy

– patřila v září Velká Británie s více než 19 000 prodanými vozy a Rusko, kde Nissan přesáhl 13 000 prodaných vozů a získal 5,5% podíl na trhu. Automobilka Nissan si zachovala pozici největšího japonského výrobce ve Velké Británii, Rusku i Španělsku.

Také všechny ostatní klíčové trhy v regionu zaznamenaly ve srovnání s rokem 2010 velmi silný nárůst v měsíčním prodeji – Francie o 19 %, Španělsko o 29 %, Německo o 47 % a Itálie o 60 %.

Guillaume Cartier, viceprezident pro prodej Nissan Europe, prohlásil: „V minulém měsíci jsme dosáhli obdivuhodného výkonu u všech modelů a na všech hlavních trzích. Nejenže jsme pokořili náš historický rekord v podílu na trhu, ale také jsme docílili zatím nejvyššího zářijového objemu prodeje a překonali tak všechny ostatní asijské automobilky v tomto regionu.Když jsme v červnu představili plán „Nissan Power 88″, věděli jsme, že snaha dostat Nissan na pozici jedničky mezi asijskými značkami v Evropě bude vyžadovat velké úsilí každého zaměstnance. Uvědomujeme si, že spousta práce nás ještě čeká, ale zářijové výsledky a dosavadní výkon v roce 2011 jsou pro tento cíl velmi nadějným příslibem.V nadcházejících měsících a letech budeme v Evropě pokračovat v agresivní expanzi a představíme další novinky v produktovém portfoliu. Tím na zdejší trh přineseme více inovačních modelů, které budou ještě více zaměřené na potřeby zákazníků.“

Prvním z těchto nových modelů bude modernizovaná velká dodávka NV400, která rozšíří vysoce uznávanou řadu vozů LCV automobilky Nissan a jejíž prodej bude zahájen po celé Evropě na konci tohoto podzimu.

Nissan také plánuje navázat na model NV400 a příští rok se chystá na trh uvést malou dodávku se 100% elektrickým pohonem a nulovými emisemi. Chce tak dále podpořit své plány na rozšíření aktivit a podtrhnout úsilí získat vedoucí postavení v oblasti vozidel s nulovými emisemi.

Pět největších evropských trhů v září

trh září 2011 rozdíl vůči 2010
VB 19 138 + 16 %
RUSKO 13 125 + 35 %
NĚMECKO 7 949 + 47 %
FRANCIE 7 369 + 19 %
ITÁLIE 6 443 + 60 %

Pět nejprodávanějších modelů v září

model září 2011 – ks rozdíl vůči 2010
Qashqai 23 334 +8 %
Juke 14 707 +562 %*
Micra 10 132 +5 %
Note 5 979 +33 %
X-Trail 3 185 +14 %

*Prodej vozu JUKE zahájen v září 2010

O společnosti Nissan v Evropě

Společnost Nissan má ze všech zámořských výrobců jednu z nejrozsáhlejších evropských základen. V oblasti konstrukce, výzkumu a vývoje, výroby, logistiky, prodeje a marketingu zaměstnává Nissan v Evropě více než 12 500 zaměstnanců. V loňském roce opustilo výrobní haly ve Velké Británii, Španělsku a Rusku více než 528 000 vozů včetně malých MPV, oceňovaných crossoverů, SUV a užitkových vozů. V současné době nabízí značka Nissan již 24 rozmanitých a moderních produktů a je na dobré cestě stát se nejúspěšnější asijskou značkou v Evropě.

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

Kontakt:
ARAVER CZ s.r.o.
Na Zerzavici 1946, 686 01 - Uherské Hradiště
572 433 315
dostalek.jiri@araver.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Česká firma dodá vozidla Nissan polské armádě

Česká firma dodá vozidla Nissan polské...

Česká společnost GLOMEX Military Supplies (Glomex MS) dodá v příštích třech letech polské armádě více než 500 kusů speciálně upravených terénních pick-upů Nissan Navara. Vítězství ve...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nová éra v nakupování aut Nissan poskytne balíček 10leté záruky na všechny nové crossovery

Nová éra v nakupování aut Nissan...

Dnešním dnem startuje program Budoucnost pod kontrolou japonské automobilové značky Nissan. Ta bude ode dneška poskytovat pro své vozy Qashqai, nový Juke a X- Trail unikátní balíček 10leté...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Emil Frey Select navýšil prodej o 19 %

Emil Frey Select navýšil prodej o 19 %

Program certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select zakončil svůj druhý rok působení na českém trhu celkovým meziročním růstem + 19 %. V roce 2019 se v rámci programů Emil Frey Select,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Cena čtyřletých ojetin začíná stagnovat. Nová auta však stále zdražují

Cena čtyřletých ojetin začíná...

Ceny ojetých vozidel rostly v posledním roce rychleji než ceny nových. Zatímco nové vozy zdražily o 3,57 %, cena čtyřletých ojetin se v posledních čtyřech kvartálech zvýšila o 9,14 %. V...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala loňské celoroční prodeje

Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala...

Letos plánuje prodat až 12 000 zánovních aut Více než dva měsíce před koncem roku se povedlo značce Mototechna, která se orientuje na prodej zánovních aut v České republice a na Slovensku,...