Škoda prodloužila své angažmá oficiálního hlavního sponzora mistrovství světa IIHF o dalších šest let až do roku 2017

V rámci 75. Mistrovství světa IIHF to 20. května v Bratislavě společně oznámila česká automobilka, Světová federace ledního hokeje IIHF a Infront Sports & Marketing, oficiální marketingový partner IIHF pro mistrovství světa.

Škoda je už od roku 1993 hlavním sponzorem každoročních šampionátů o titul mistra světa v ledním hokeji.

Výrazem uznání tohoto dlouholetého angažmá byl mimo jiné i záznam do Guinnesovy knihy rekordů za „nejdelší hlavní sponzoring v dějinách sportovních mistrovství světa“.

Šéf společnosti Škoda, Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland

– u příležitosti podpisu smlouvy prohlásil: „Máme radost z toho, že budeme i v následujících šesti letech hlavním sponzorem mistrovství světa IIHF a že tak bude pokračovat mimořádně úspěšné partnerství. Škoda na světových trzích mocně přidává plyn. Do roku 2018 chceme náš odbyt minimálně zdvojnásobit a dostat se tak na zhruba 1,5 milionu prodaných automobilů. Fascinace ledním hokejem se přitom ke značce Škoda optimálně hodí. Síla sportu nás bude i v budoucnu skvěle podporovat v našem růstovém kurzu.“

Angažmá společnosti Škoda v ledním hokeje hraje už od začátku našeho úspěšného rozvoje na počátku devadesátých let pro společnost klíčovou roli a do dnešního dne podstatně přispívalo ke zvyšování image a známosti české značky Škoda na světových trzích.

Dr. René Fasel, prezident IIHF, říká:

„Díky prominentní roli oficiálního hlavního sponzora mistrovství světa IIHF a angažovanosti společnosti Škoda v ledním hokeji jsou dnes tato značka a toto sportovní odvětví dnes už takřka nerozlučně spojeni. Prodloužení smlouvy je potvrzením úspěšné práce všech zúčastněných stran a já jsem rád, že Škoda, IIHF a Infront v rámci každoroční vrcholné mezinárodní hokejové soutěže i v budoucnu potáhnou za jeden provaz. Spolehliví partneři jsou předpokladem pro trvalý a úspěšný rozvoj turnaje.“

„Letošní mistrovství světa IIHF je první velkou sportovní akcí, při které Škoda prezentuje svou novou Corporate Identity – to je důkazem toho, jaký význam má mistrovství IIHF pro své komerční partnery. Dnešního dne prodloužená spolupráce umožňuje všem zúčastněným nadále dlouhodobě rozvíjet partnerství“, říká Philippe Blatter, prezident a CEO společnosti Infront. „S podporou prvotřídních služeb společnosti Infront bude Škoda i v budoucnu profitovat se své vysoké prezence v pozici oficiálního hlavního sponzora a z mnoha možností aktivace a bude tak moci dosáhnout své náročné marketingové cíle. Jsme přesvědčeni o tom, že trvalé angažmá bude také podnětem pro další sponzory mistrovství IIHF.“

Škoda podporuje mistrovství světa IIHF mnoha způsoby:

Při mistrovství světa na Slovensku, které o tomto víkendu končí, je česká automobilka zastoupena silněji než kdy předtím: ať už flotilou 40 vozů pro oficiální funkcionáře a hosty, velké logo Škoda na středu hracího pole či loga, umístěna na mantinelech, dresech a přilbách pěti mužstev, nebo o akce na stadionech a na internetu: Škoda při tomto mistrovství světa nastavila vysokou laťku. Vystoupení na vysoké úrovni, zvýrazněné v neposlední řadě i první prezentací nového firemního designu milionovému televiznímu publiku.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Superb dostupná další pohonné jednotky včetně nového plug-in hybridu

Superb dostupná další pohonné jednotky...

Čtvrtá generace modelu Superb vstupuje na český trh v dalších variantách. Nabídku motorizací obohacuje výkonný zážehový motor 2,0 TSI, karosářskou verzi kombi lze nově objednávat i s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Enyaq překonal hranici 200 000 vyrobených kusů

Enyaq překonal hranici 200 000...

Škoda Auto dosáhla významného milníku v rozvoji své strategie e-mobility: celkem vyrobila již 200 000 vozů Enyaq a Enyaq Coupé. Jubilejním vozem se stal bílý Enyaq Coupé Sportline, který sjel z...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vloni v Česku přibylo 6640 nových osobních bateriových elektromobilů

Vloni v Česku přibylo 6640 nových...

V České republice byl v roce 2023 zaregistrován historicky nejvyšší počet nových bateriových elektrických vozidel. Podle kategorií se jednalo o 6640 osobních vozidel, 353 lehkých užitkových...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modernizované modely Scala a Kamiq přicházejí na český trh ve verzi First Edition

Modernizované modely Scala a Kamiq...

Dvojice kompaktních modelů značky Škoda přichází v inovované podobě. České zastoupení automobilky pro tuto příležitost připravilo speciální nabídku vozů Scala First Edition a Kamiq First...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Plzeňským zlatem do vedení poháru 2+

Plzeňským zlatem do vedení poháru 2+

XVII. ročník Lak Racing Rallye Plzeň přinesl dramatický a divácky zajímavý souboj o celkové vítězství od první až do poslední rychlostní zkoušky. Jedním z jeho protagonistů byla posádka...