Škoda je už od roku 1993 hlavním sponzorem každoročních šampionátů o titul mistra světa v ledním hokeji.
Výrazem uznání tohoto dlouholetého angažmá byl mimo jiné i záznam do Guinnesovy knihy rekordů za „nejdelší hlavní sponzoring v dějinách sportovních mistrovství světa“.
Šéf společnosti Škoda, Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland
– u příležitosti podpisu smlouvy prohlásil: „Máme radost z toho, že budeme i v následujících šesti letech hlavním sponzorem mistrovství světa IIHF a že tak bude pokračovat mimořádně úspěšné partnerství. Škoda na světových trzích mocně přidává plyn. Do roku 2018 chceme náš odbyt minimálně zdvojnásobit a dostat se tak na zhruba 1,5 milionu prodaných automobilů. Fascinace ledním hokejem se přitom ke značce Škoda optimálně hodí. Síla sportu nás bude i v budoucnu skvěle podporovat v našem růstovém kurzu.“
Angažmá společnosti Škoda v ledním hokeje hraje už od začátku našeho úspěšného rozvoje na počátku devadesátých let pro společnost klíčovou roli a do dnešního dne podstatně přispívalo ke zvyšování image a známosti české značky Škoda na světových trzích.
Dr. René Fasel, prezident IIHF, říká:
„Díky prominentní roli oficiálního hlavního sponzora mistrovství světa IIHF a angažovanosti společnosti Škoda v ledním hokeji jsou dnes tato značka a toto sportovní odvětví dnes už takřka nerozlučně spojeni. Prodloužení smlouvy je potvrzením úspěšné práce všech zúčastněných stran a já jsem rád, že Škoda, IIHF a Infront v rámci každoroční vrcholné mezinárodní hokejové soutěže i v budoucnu potáhnou za jeden provaz. Spolehliví partneři jsou předpokladem pro trvalý a úspěšný rozvoj turnaje.“
„Letošní mistrovství světa IIHF je první velkou sportovní akcí, při které Škoda prezentuje svou novou Corporate Identity – to je důkazem toho, jaký význam má mistrovství IIHF pro své komerční partnery. Dnešního dne prodloužená spolupráce umožňuje všem zúčastněným nadále dlouhodobě rozvíjet partnerství“, říká Philippe Blatter, prezident a CEO společnosti Infront. „S podporou prvotřídních služeb společnosti Infront bude Škoda i v budoucnu profitovat se své vysoké prezence v pozici oficiálního hlavního sponzora a z mnoha možností aktivace a bude tak moci dosáhnout své náročné marketingové cíle. Jsme přesvědčeni o tom, že trvalé angažmá bude také podnětem pro další sponzory mistrovství IIHF.“
Škoda podporuje mistrovství světa IIHF mnoha způsoby:
Při mistrovství světa na Slovensku, které o tomto víkendu končí, je česká automobilka zastoupena silněji než kdy předtím: ať už flotilou 40 vozů pro oficiální funkcionáře a hosty, velké logo Škoda na středu hracího pole či loga, umístěna na mantinelech, dresech a přilbách pěti mužstev, nebo o akce na stadionech a na internetu: Škoda při tomto mistrovství světa nastavila vysokou laťku. Vystoupení na vysoké úrovni, zvýrazněné v neposlední řadě i první prezentací nového firemního designu milionovému televiznímu publiku.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”