Cílem soutěže „Excellence in Sales 2010“ bylo zvýšit dovednosti prodejců v oblasti poprodejních služeb formou zavádění nových strategických postupů.
Těmito kroky pak i konstantně zvyšovat kvalitu služeb pro zákazníky, jelikož spokojení zákazníci jsou pro BMW a MINI prioritou. Průzkum spokojenosti zákazníků v daných autorizovaných servisech byl jedním z hlavních hodnotících kritérií v soutěži.
Odborná porota na základě provedeného hodnocení vybrala tři nejlepší autorizované servisy, které z rukou Maria Mosera, After Sales Managera společnosti BMW Group Česká republika převzaly ocenění. Oceněnými se tak staly CarTec s.r.o. z Liberce, Stratos auto s.r.o. z Hradce Králové a brněnský Renocar a.s. včetně své pražské pobočky.
Tito vítězové postupují do celosvětového kola. Zde se utkají s kolegy z dalších zemí o místa na stupních vítězů. Odbornou porotu zde pak budou tvořit členové BMW Group Senior Managementu a externích odborníků. Jednu z hlavních cen do soutěže ztvárnil legendární designér Adrian van Hooydonk.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií