Novinky Hyundai na Ženevském autosalonu naznačí nový směr vývoje značky

Hyundai představí 1. března návštěvníkům Ženevského autosalonu 2011 kromě nejnovějšího konceptu také dva nové modely pro Evropu.

Trojice novinek předznamenává příchod nové éry pro značku Hyundai, kterou precizně vyjadřuje nový slogan „New Thinking. New Possibilities“ „Nové myšlení. Nové možnosti“.

Ve světové premiéře bude v Ženevě vystaven zcela nový model Hyundai i40 mířící do segmentu D.

Novinky Hyundai na Ženevském autosalonu naznačí nový směr vývoje značky

Vývoj modelu i40, který zákazníkům značky Hyundai přinese luxusní výbavu a vynikající kvalitu za dostupné ceny v souladu s novým zaměřením značky na „moderní prémiové“ vozy, probíhal v Evropském výzkumném a vývojovém středisku Hyundai v německém Rüsselsheimu.

Novinky Hyundai na Ženevském autosalonu naznačí nový směr vývoje značky
Novinky Hyundai na Ženevském autosalonu naznačí nový směr vývoje značky

Evoluce značky Hyundai je v případě modelu i40 patrná také z jedinečného estetického pojetí fluidních tvarů, které vytvářejí inovativní a atraktivní siluetu, v níž se ukrývá prostorný a luxusní interiér. První oficiální fotografie modelu i40 ukazuje elegantní splývavé tvary a promyšlené uspořádání vysoce kvalitního interiéru.

Prodej modelové řady i40 bude zahájen v červnu 2011 za podpory dále vylepšené verze bezkonkurenční a pro zákazníky zcela transparentní 5leté komplexní záruky.

Evropský debut oslaví v ženevské expozici značky Hyundai také zcela nové revoluční třídveřové kupé Veloster

Novinky Hyundai na Ženevském autosalonu naznačí nový směr vývoje značky
Novinky Hyundai na Ženevském autosalonu naznačí nový směr vývoje značky
Novinky Hyundai na Ženevském autosalonu naznačí nový směr vývoje značky

to bylo poprvé představeno před měsícem na autosalonu NAIAS v Detroitu. Veloster se může pochlubit jedinečným uspořádáním dveří s dvěma bočními dveřmi na straně spolujezdce a jedněmi dveřmi na straně řidiče. Veloster kromě toho zákazníkům nabídne sportovní design, vysokou úroveň praktické využitelnosti a nejmodernější techniku s nejnižšími emisemi ve své třídě (pouhých 132 g/km emisí CO2).

Evropskou premiérou bude mít v Ženevě rovněž koncept Curb.

Kompaktní vůz kategorie UAV (Urban Activity Vehicle) pro aktivní životní styl ve městě s kódovým označením HCD-12 ukazuje další evoluční stupeň fluidního designu a zároveň slouží jako zkušební laboratoř pro budoucí telematické systémy Hyundai Blue LinkTM.

Na ženevském autosalonu Hyundai představí

– také nejnovější plody svého vývoje v rámci ekologicky zaměřeného programu Blue DriveTM, včetně elektromobilu BlueOn a modelu ix35 FCEV s vodíkovými palivovými články. Společnost Hyundai tím prezentuje své mimořádné úsilí o dosažení globálně vedoucího postavení v oblasti technologií pro zvýšenou ochranu životního prostředí. V tomto duchu již dnes nabízí v Evropě celou řadu modelů Blue DriveTM s nízkými emisemi, jejichž počet bude i nadále vzrůstat.

Podrobnější informace o hlavních hvězdách expozice Hyundai v hale 1 budou zveřejněny před zahájením Ženevského autosalonu. Tisková konference společnosti Hyundai se uskuteční v úterý 1. března 2011 v 12:30 h.

Společnost Hyundai Motor Co.

– založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai-Kia Automotive Group, která je od roku 2007 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor provozuje šest výrobních závodů mimo Jižní Koreu a v roce 2010 prodala přibližně 3,6 milionu vozidel po celém světě. Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 186 zemích prostřednictvím 5300 dealerství a showroomů. Další informace o společnosti Hyundai Motor a jejích produktech naleznete na adrese: www.hyundai.com nebo na českých webových stránkách www.hyundai.cz.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty představující vizi v éře elektrifikace

Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty...

První plně elektrický vysokovýkonný model IONIQ 5 N bude představen v roce 2023 Nyní značka Hyundai představuje v premiéře dva vysokovýkonné koncepční vozy — RN22e a N Vision 74 RN22e...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ 6 se představuje s prodlouženým dojezdem a inovativním interiérem

Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ...

Nový elektromobil značky Hyundai nabídne zákazníkům výjimečný prostor k cestování Sada akumulátorů o kapacitě 77,4 kWh umožní spolu s aerodynamicky tvarovanou siluetou dojezd na jedno nabití...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při Mistrovství světa ve fotbale vyzývají k trvalé udržitelnosti

Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při...

Hyundai Motor spouští pod názvem „Goal of the Century“ novou globální kampaň na podporu trvalé udržitelnosti Fotbalová legenda Steven Gerrard a globální popová senzace BTS vystupují v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění „UK Car of the Year 2022“

Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění...

Revoluční Hyundai IONIQ 5 převzal ve Velké Británii nejvyšší ocenění v anketě „UK Car of the Year Awards“ Elektromobil s dojezdem 481 kilometrů byl také vyhlášen „Nejlepším rodinným...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON vstupují do světa filmu v novince „Spider-Man: Bez domova“

Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON...

Modely IONIQ 5 a TUCSON budou vystupovat v připravovaném filmu „Spider-Man: Bez domova“, který společnost Sony Pictures uvede do kin 17. prosince Globální marketingová kampaň společnosti...