Trojice novinek předznamenává příchod nové éry pro značku Hyundai, kterou precizně vyjadřuje nový slogan „New Thinking. New Possibilities“ – „Nové myšlení. Nové možnosti“.
Ve světové premiéře bude v Ženevě vystaven zcela nový model Hyundai i40 mířící do segmentu D.
Vývoj modelu i40, který zákazníkům značky Hyundai přinese luxusní výbavu a vynikající kvalitu za dostupné ceny v souladu s novým zaměřením značky na „moderní prémiové“ vozy, probíhal v Evropském výzkumném a vývojovém středisku Hyundai v německém Rüsselsheimu.
Evoluce značky Hyundai je v případě modelu i40 patrná také z jedinečného estetického pojetí fluidních tvarů, které vytvářejí inovativní a atraktivní siluetu, v níž se ukrývá prostorný a luxusní interiér. První oficiální fotografie modelu i40 ukazuje elegantní splývavé tvary a promyšlené uspořádání vysoce kvalitního interiéru.
Prodej modelové řady i40 bude zahájen v červnu 2011 za podpory dále vylepšené verze bezkonkurenční a pro zákazníky zcela transparentní 5leté komplexní záruky.
Evropský debut oslaví v ženevské expozici značky Hyundai také zcela nové revoluční třídveřové kupé Veloster
to bylo poprvé představeno před měsícem na autosalonu NAIAS v Detroitu. Veloster se může pochlubit jedinečným uspořádáním dveří s dvěma bočními dveřmi na straně spolujezdce a jedněmi dveřmi na straně řidiče. Veloster kromě toho zákazníkům nabídne sportovní design, vysokou úroveň praktické využitelnosti a nejmodernější techniku s nejnižšími emisemi ve své třídě (pouhých 132 g/km emisí CO2).
Evropskou premiérou bude mít v Ženevě rovněž koncept Curb.
Kompaktní vůz kategorie UAV (Urban Activity Vehicle) pro aktivní životní styl ve městě s kódovým označením HCD-12 ukazuje další evoluční stupeň fluidního designu a zároveň slouží jako zkušební laboratoř pro budoucí telematické systémy Hyundai Blue LinkTM.
Na ženevském autosalonu Hyundai představí
– také nejnovější plody svého vývoje v rámci ekologicky zaměřeného programu Blue DriveTM, včetně elektromobilu BlueOn a modelu ix35 FCEV s vodíkovými palivovými články. Společnost Hyundai tím prezentuje své mimořádné úsilí o dosažení globálně vedoucího postavení v oblasti technologií pro zvýšenou ochranu životního prostředí. V tomto duchu již dnes nabízí v Evropě celou řadu modelů Blue DriveTM s nízkými emisemi, jejichž počet bude i nadále vzrůstat.
Podrobnější informace o hlavních hvězdách expozice Hyundai v hale 1 budou zveřejněny před zahájením Ženevského autosalonu. Tisková konference společnosti Hyundai se uskuteční v úterý 1. března 2011 v 12:30 h.
Společnost Hyundai Motor Co.
– založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai-Kia Automotive Group, která je od roku 2007 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor provozuje šest výrobních závodů mimo Jižní Koreu a v roce 2010 prodala přibližně 3,6 milionu vozidel po celém světě. Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 186 zemích prostřednictvím 5300 dealerství a showroomů. Další informace o společnosti Hyundai Motor a jejích produktech naleznete na adrese: www.hyundai.com nebo na českých webových stránkách www.hyundai.cz.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.