Rok 2010 byl pro společnost Jaguar Land Rover jedním z nejúspěšnějších, jelikož její automobily po celém světě získaly více než 80 cen.
Obě značky se na tomto úspěchu podílely rovnoměrně.
Discovery 4 láme rekordy
Nejúspěšnějším vozem značky Land Rover byl model Discovery 4, který za uplynulý rok získal 28 ocenění. Od svého uvedení na trh v roce 2004 tím jejich počet navýšil na úctyhodných 144. „Model Discovery 4 svým uživatelům poskytuje opravdu široké možnosti využití. Již nyní je to jeden z nejvíce oceňovaných automobilů všech dob. Jsme samozřejmě velmi rádi, že se těší výrazné popularitě mezi zákazníky a nadále získává i ocenění odborníků z automobilového průmyslu,“ říká John Edwards, brand director společnosti Land Rover.
Ani další modely nezůstaly v roce 2010 pozadu. Čtenáři časopisu Autocar zvolili vůz Range Rover „Vozidlem desetiletí“. Model Range Rover Sport se pyšní titulem „Nejlepší 4×4“, který mu udělil německý magazín Auto Bild. Freelander 2 naopak zabodoval v rámci předávání cen soutěže „Auto roku“, kterou pořádá britský Auto Express. Získal titul „Nejlepší kompaktní SUV“.
Raketový start modelu Jaguar XJ
Na začátku uplynulého roku se začal prodávat nový Jaguar XJ. A ihned zaznamenal mimořádný úspěch v podobě 20 světových ocenění. Ta například zahrnují titul „Nejlepší luxusní vůz“ od čínského Auto News, výroční cenu „Král limuzín“ od italského magazínu Quattroroute, ocenění „Luxusní vůz roku” od britského časopisu Top Gear a v rámci předání amerických Bloomberg Awards získal titul „Nejlepší manažerský sedan“.
Odborníky z automobilového průmyslu a veřejnost nezaujala pouze sériově vyráběná vozidla. Koncept Jaguar C-X75 byl v rámci pařížského autosalónu oceněn titulem „Vůz autosalónu“.
„Jaguar se v roce 2006 vydal na novou cestu. Velmi nás těší úspěch a vřelé přijetí všech tří nových modelů po celém světě. Zejména jsme nadšeni úžasnou odezvou médií na nový model XJ, který získal již dvacet ocenění,“ komentuje úspěchy Adrian Hallmark, brand director společnosti Jaguar.
Vozy Jaguar a Land Rover upoutaly nejen zástupce médií a samotné čtenáře. Společnost J.D. Power Associates vyhlásila v USA Jaguar vítězem průzkumu spokojenosti zákazníků. V rámci něho rozhodují výsledky dosažené ve výročním indexu spokojenosti (Sales Satisfaction Index – SSI) StudySM. Jaguar se též ocitl na vrcholu žebříčku nejluxusnějších značek.
Časopis What Car?, který je největším pomocníkem a průvodcem zákazníků při nákupu vozidel ve Velké Británii, oznámil, že v jeho vlastním průzkumu spokojenosti je rovněž mezi automobilovými výrobci leaderem Jaguar. Model Jaguar XF získal ve své premiéře nejen první místo v segmentu manažerských limuzín v rámci britského průzkumu JD Power, ale umístil se i v celkovém pořadí na skvělé druhé příčce. Tím přispěl k tomu, že se značka Jaguar ze všech 27 automobilových výrobců umístila na třetím místě. Meziročně si tak polepšila o třináct pozic.
Zmíněné úspěchy podtrhují úspěšný rok společnosti Jaguar Land Rover.
Ve druhém čtvrtletí finančního roku dosáhla zisku 238 milionů liber (po zdanění) a roční tržby k listopadu vzrostly o 20,7 %.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií