Každý šestnáctý vloni prodaný osobní automobil v ČR byl Hyundai a tržní podíl značky Hyundai vzrostl meziročně o 20%.
Oficiální údaje o registracích automobilů v České republice za rok 2010 potvrdily, že obliba automobilů Hyundai mezi českými zákazníky v loňském roce významně vzrostla. Automobily Hyundai si tak krok za krokem systematicky vylepšují svůj podíl na českém trhu. O nedávném razantním nárůstu prodejů svědčí i to, že zatímco za rok 2009 bylo u nás registrováno 8 682 automobilů Hyundai, za loňský rok přesáhl prodej poprvé hranici deseti tisíc kusů, přesněji 10 191 kusů, z čehož bylo 10 088 automobilů osobních a 103 lehkých užitkových.
Meziroční nárůst představuje 1509 vozů, což je nejvíce ze všech importovaných značek. Prakticky po celou druhou polovinu loňského roku byla značka Hyundai rovnocenným konkurentem v nejsilnější čtyřce prodejně nejúspěšnějších importérů a např. v říjnu se propracovala na skvělé druhé místo za domácí Škodu a mezi importéry skončila poprvé v historii jako první.
Hyundai tak loni udělal další významný krok k dosažení svého ambiciózního cíle, stát se vedoucí značkou na českém trhu. Přitom v roce 1993 byla v České republice prodána necelá desetina současného množství – pouhých 951 vozidel a ještě v roce 2000 činil prodej automobilů Hyundai 1342 kusů, což stačilo jen na sedmnáctou příčku domácího žebříčku značek.
Za velký úspěch lze také považovat skutečnost, že se Hyundai i30 stal v loňském roce poprvé nejprodávanějším ze všech modelů zahraničních značek. Prodalo se ho celkem 4 309 kusů. Také kompaktní SUV ix35 patří prodejem 1197 vozů mezi trojici nejúspěšnějších ve své kategorii.
„Z obchodních výsledků za rok 2010 mám pochopitelně radost a věřím, že jsme jimi ještě zdaleka neřekli poslední slovo. Potvrzují správnost cesty, kterou Hyundai před časem nastoupil a je vidět, že čeští zákazníci dokáží ocenit nejen kvalitu a užitnou hodnotu našich produktů, ale také naše poprodejní benefity. Z nich chci vyzvednout pětiletý Program komplexní péče, který zahrnuje pětiletou záruku na vozidlo, pět let asistenční služby a pět let bezplatných kondičních prohlídek“, uvedl ředitel pro obchod a servisní služby společnosti Hyundai Motor Czech, Vladimír Vošický a dále pokračoval: „Pokud srovnáváme naše loňské prodejní výsledky s rokem 2009, pak Hyundai, jako jedna z mála značek dosáhl meziroční zvýšení prodejů o 17,4% a více než jednoprocentní zvýšení podílu na trhu ze 4,79% na 5,96%“.
Historicky bylo v České republice prodáno již celkem 85 000 automobilů značky Hyundai a celkový počet všech registrovaných automobilů Hyundai u nás se už přiblížil hranici jednoho sta tisíc vozů.
Společnost Hyundai Motor Co.
– založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai-Kia Automotive Group, která je od roku 2007 čtvrtým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor s více než 75 000 zaměstnanci prodala v roce 2009 přibližně 3,1 milionu vozidel po celém světě a dosáhla tak obratu 41,8 mld USD (včetně zahraničních závodů, při průměrném směnném kurzu 1276 wonu za americký dolar). Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 193 zemích prostřednictvím 6000 dealerství a showroomů.
Další informace o společnosti Hyundai Motor a jejích produktech naleznete na adrese: www.hyundai.com nebo na českých webových stránkách www.hyundai.cz.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů