DKV Euro Service je známá především jako poskytovatel tankovacích a servisních karet pro dopravce.

Zajišťuje pro ně ale i řadu dalších služeb. Velmi vyhledávanou je non-stop asistence DKV Truck Service, jejíž pracovníci musejí často během okamžiku zvládnout téměř nemožné. Někdy jde doslova o život, jindy jsou to příběhy spíše kuriózní a úsměvné. Konec roku je dobrou příležitostí, poohlédnout se spíše po těch druhých.
„Volal zákazník, že prý ho nechtějí nalodit a nechápe důvod, protože jediné co veze, je sperma,“ popisuje jeden z případů Aleš Průžek, vedoucí oddělení trajektů DKV. „Prý toho má plnou bandasku a oni mu tvrdí, že je to nebezpečné zboží. A co má dělat, když nádobu otevře, tak mu během chvíle umře celý náklad. To proto, že ta bandaska byla plná dusíku a až v něm byla zmíněná tekutina.“ Náklad se naštěstí podařilo zachránit.
Problémem bývá i přeprava živých zvířat. „Ve tři ráno jsme řešili se zákazníkem, že mu stojí vůz v Anglii a nechtějí ho nalodit. Obvolali jsme všechny rejdaře, přesně ty, kde se hlásil řidič, a ti řekli, že náklad nenalodí, protože je na palubě skot. Skot, myšleno s malým „s“. Tehdy se všichni báli nemoci šílených krav. Nakonec se nám podařilo případ úspěšně vyřešit až s The national beef association,“ doplňuje Aleš Průžek.
V případě nehod a poruch kamionů je vždy potřeba se umět co nejrychleji postarat o náklad a jeho přepravu. „Překládali jsme porouchaný kamion plně naložený kaolínem. V takovém případě bylo třeba využít dvě menší vozidla pro rychlý převoz nákladu k náhradnímu uskladnění,“ říká Vladimír Fuchs, obchodní ředitel a prokurista společnosti Europ Assistance, která od roku 2005 asistenční službu pro českou pobočku DKV Euro Service zajišťuje. „Řešili jsme také zásah pro nepojízdné vozidlo naložené akvarijními rybičkami, porouchanou dodávku se dvěma koňmi a s francouzskými sýry,“ dodává Vladimír Fuchs. „Všechny se nám podařilo ´zachránit´ a v pořádku doručit zákazníkovi.“
Časté bývají též zapomenuté doklady a opomenutá administrativa. „Ke komplikacím dochází i při trajektové přepravě z Norska do Dánska (a naopak). Zejména v případě první varianty zapomínají občas řidiči navštívit celnici při vstupu do EU (musí se hlásit i prázdný vůz). Pak jsou z toho velké pokuty a případné sankce,“ říká Aleš Průžek. Asistenční služba je v těchto případech připravena dovézt potřebnou hotovost na zaplacení jakékoliv pokuty.
DKV poskytuje svým zákazníkům nepřetržitou asistenční službu DKV Truck Service ve více než 30 zemích. Asistenční služba je klientům k dispozici na bezplatném mezinárodním telefonním čísle 00800 365 24 365 non-stop po celý rok a zahrnuje kromě odstraňování poruch i vyproštění, odtah či zprovoznění vozidla a dokonce i zprostředkování náhradního automobilu, přepravu vozidel zpět do země původu a překládku nákladu, tlumočnické a překladatelské služby, rezervace hotelů pro řidiče a doprovod, rezervaci jízdenek a pomoc při výměně či získání nových dokladů. Pomůže také zjistit nejbližší servisní místo, čerpací stanici apod. Tento informační servis je bezplatný. Pro lepší kontrolu nákladů za služby DKV Truck Service můžou zákazníci nově využít i možnost stanovit si individuální limit na výši plnění za služby spojené s nouzovým voláním. Do zákazníkem nastavených částek může řidič vozu platit kartou DKV bez schvalování. Pokud by byla cena vyšší, DKV obratem zákazníka zkontaktuje a on sám se rozhodne, jestli má být služba poskytnuta.