Pouhé dva týdny před vyhlášením účastnických zemí pro mistrovství světa ve fotbale 2018 a 2022 prodloužila společnost Hyundai Motor Company smlouvu s mezinárodní fotbalovou federací FIFA.
Hyundai se tak stal Oficiálním automobilovým partnerem FIFA v rámci nebývale dlouhodobé sponzorské podpory mistrovství světa ve fotbale zahrnující nyní i roky 2018 a 2022.
Vzhledem k úspěšnému sponzorování uplynulých tří mistrovství světa ve fotbale se společnost Hyundai rozhodla prodloužit smlouvu o partnerství čtyři roky před jejím vypršením. Obě organizace tím daly najevo ochotu pokračovat v uskutečňování vzájemně sdílených hodnot a vizí. Hyundai získává na dalších osm let, až do roku 2022, sponzorská práva ke všem turnajům FIFA, a tím i exkluzivní marketingové příležitosti, rozsáhlou publicitu v médiích po celém světě a spojení se speciálními akcemi a rozvojovými iniciativami FIFA.
„Od našeho prvního spojení s FIFA v roce 1999 nemá naše podpora mezinárodní fotbalové federace obdoby,“ řekl Mong-Koo Chung, prezident a výkonný ředitel skupiny Hyundai Motor Group. „Podporou FIFA se nám podařilo zvýšit hodnotu značky a publicitu na nejvyšší úroveň. Přestože jsme smlouvu rozšířili před oznámením účastnických zemí pro mistrovství světa ve fotbale v letech 2018 a 2022, jsme přesvědčeni o tom, že se nám tímto krokem podaří ještě víc pozvednout naše obchodní hodnoty a firemní vize.“
„Jsme nesmírně šťastni, že jsme mohli prodloužit partnerství se značkou Hyundai, která poskytne aktivní podporu pro další dvě mistrovství světa ve fotbale v letech 2018 a 2022 jako jeden z vrcholných Partnerů FIFA,“ prohlásil prezident FIFA Joseph S. Blatter. „Hyundai je skutečným partnerem fotbalu, který rozumí naší filozofii a sdílí naši vášeň pro tak nádhernou hru, jakou fotbal je. FIFA je přesvědčena o tom, že Hyundai bude i nadále podporovat naše snahy o další rozvoj tohoto sportu a svou nadšenou angažovaností pro tuto hru zvětší svůj dosah po celém světě.“
Že dokáže být spolehlivým a přínosným partnerem FIFA prokázal Hyundai již jako oficiální dodavatel automobilů pro mistrovství světa ve fotbale v letech 2002, 2006 a 2010. Během následujícího dvanáctiletého období se bude Hyundai v roli Oficiálního automobilového partnera FIFA i nadále maximálně snažit podporovat v celosvětovém měřítku mezinárodní fotbalovou federaci a přispívat k optimálnímu zajišťování efektivní přepravy všech akcí. Hyundai poskytne prostřednictvím své rozrůstající se prodejní sítě kompletní řadu modelů pro uspokojení všech požadavků tří mistrovství světa ve fotbale v letech 2014, 2018 a 2022 a dalších turnajů FIFA.
Společnost Hyundai Motor Co.,
– založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai-Kia Automotive Group, která je od roku 2007 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor s více než 75 000 zaměstnanci prodala v roce 2009 přibližně 3,1 milionu vozidel po celém světě a dosáhla tak obratu 41,8 mld USD (včetně zahraničních závodů, při průměrném směnném kurzu 1276 wonu za americký dolar). Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 193 zemích prostřednictvím 6000 dealerství a showroomů. Další informace o společnosti Hyundai Motor a jejích produktech naleznete na adrese: www.hyundai.com nebo na českých webových stránkách www.hyundai.cz.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.