Díky tomu se Hyundai vypracoval na čtvrtou příčku celkového pořadí, za stále dominantní Škodu, Ford a VW.
Uvedené oficiální pořadí ale nezohledňuje některými jinými značkami poměrně hojně využívané reexporty u nás již registrovaných, ale prakticky obratem vyvezených automobilů. Proč prodejci vozů tedy tyto reexporty dělají? Podle ředitele pro obchod a servisní služby společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o., pana Vladimíra Vošického je to pravděpodobně z těch důvodů, že některé značky nedokáží plnit své měsíční prodejní cíle (počítané dle registrací nových vozů). Proto uměle v České republice vozy přihlašují, ale vzápětí odhlásí a prodají do zahraničí, kde je pro ně snažší najít klienty.
Pokud tedy vezmeme v úvahu skutečné přírůstky osobních vozů na domácím trhu a odečteme reexporty, postoupí Hyundai v září o příčku výše a stává se tak třetí nejprodávanější značkou českého trhu, zato ale nejdynamičtěji rostoucí (mezi prvními 10 značkami). V reálných číslech zůstalo v září v tuzemsku po odpočtu reexportovaných vozidel všech 907 osobních vozů značky Hyundai, 1259 Fordů (oficiálně je ve statistkách SDA uváděno bez reexportu 1421 kusů), 852 vozů VW (978), 671 Renaultů (679) atd.
Fenomén reexportů významně zkresluje oficiální údaje o registracích automobilů. Zatímco u značky Hyundai nebyl např. za září zpětně vyvezen žádný osobní vůz, průměrná hodnota podílu reexportů na českém trhu osobních automobilů představuje více než 4 % a u některých značek se podíl reexportů pohybuje od 11 % do 42 %.
Skvělého prodejního výsledku dosáhl také model Hyundai i30, který je za září díky prodeji 461 vozů tohoto modelu oficiálně již čtvrtým absolutně nejprodávanějším osobním automobilem českého trhu. Rovněž model Hyundai i20 patří v Česku se svými 202 prodanými vozy mezi nejprodávanější automobily a to celkově na dvanáctém místě, včetně všech modelů značky Škoda a sedmém místě mezi dováženými automobily. Třetí místo v kategorii vozů SUV si drží za září i za celý letošní rok (882 prodaných kusů) také nedávná novinka, elegantní Hyundai ix35.
K obchodním úspěchům a oblibě automobilů Hyundai přispívá značnou měrou jejich nesporná kvalita a spolehlivost, díky které může výrobce poskytovat jedinečnou záruční službu Program komplexní péče. Ten zahrnuje pětiletou záruku na vozidlo bez omezení kilometrů, pět let asistenční služby a bezplatné kondiční prohlídky.
Tisková informace Hyundai Motor Czech s.r.o..
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů