Premiéra na Admiral Rally Vyškov, která byla součástí domácího šampionátu ve sprintrally, tak nedopadla vůbec špatně.
V absolutní klasifikaci dojel plzeňský jezdec šestnáctý a ve skupině N se probojoval na osmé místo.
Vstup mezi domácí soutěžní špičku Petrovi hodně usnadnilo dobře připravené Mitsubishi Evo VIII z dílny Václava Arazima a hlavně pak ostřílený spolujezdec Julius Gál. Na druhou stranu Petr s vozem skupiny N startoval vůbec poprvé a teprve pár dnů před soutěží si udělal představu o rozpisu rychlostních vložek. Do toho ještě ve středu testoval pohárovou octavii na brněnském okruhu a vlastní soutěž absolvoval s virózou. Sprint na Vyškovsku si tak užil se vším všudy. „Bylo to fakt náročné a chvílemi dost hektické. Po středečních jízdách na brněnském okruhu jsem si pak v pátek ráno konečně sedl do Mitsubishi a připravoval celý den rozpis rychlostních zkoušek. V sobotu jsem už bojoval na trati s horečkou. Stres a několikrát propocená kombinéza se musely někde projevit. Auto jsem ale dovezl do cíle celé. Byla to dobrá zkušenost. S premiérou jsem proto spokojen a věřím, že když se mi podaří přesvědčit manželku, tak se mezi soutěžáky ještě letos vrátím“, řekl Petr Fulín.
Z pohledu okruhového jezdce byl pochopitelně největším úskalím rozpis rychlostních vložek. Petr se s ním poprvé seznámil až pár dní před startem u Václava Arazima. „Šla mi z toho hlava kolem. Nakonec jsem si řekl, že si to musím udělat podle sebe, abych se v tom alespoň trochu vyznal a pomalu do toho začal pronikat. V běžném provozu jsem se od té chvíle také neustále testoval a trénoval, jakou zatáčkou právě projíždím. Nakonec to, myslím, nebylo úplně špatné, ale chyby tam byly. To se projevilo v pasážích, kdy nejedete na oči, ale musíte se spolehnout na to, co jste si napsal. Především v mých „trojkových“ zatáčkách jsem měl víc rozlišovat, někde jsem byl až příliš rychlý a někde zase zbytečně pomalý. Ale to jsou zkušenosti, které musíte nejprve získat“, poznamenal Petr Fulín.
Na Vyškovsku začal Petr dvacátým časem na první rychlostní zkoušce a na stejném úseku se pak se soutěží rozloučil desátým místem. V závěru hodně zrychlil a z pětadvacáté příčky absolutně po první části soutěže, se probojoval v cíli na konečné šestnácté. „Jel jsem od poloviny soutěže s větší jistotou. Poslední vložka navíc soutěž zahajovala a měřila něco přes pět kilometrů, takže jsem si ji dobře pomatoval. Mohl jsem být asi ještě rychlejší, ale trefil jsem obrubník a Julovi Gálovi se zdálo, že máme něco s kolem, proto jsem raději zvolnil. Na konečném výsledku by se ale nic nezměnilo. Na patnácté místo mi chybělo devět sekund. Rallye jsem si užil, i když mi přípravu trochu zkomplikovalo testování pohárové octavie. Ukázalo se totiž, že zřejmě budeme mít při posledním podniku seriálu Česká pojišťovna-Octavia cup v Brně jedno auto volné, a tak jsem si řekl, že bych se mohl do pohárové bitvy zase na chvíli vrátit. Nakonec jsem celý ten kolotoč skončil slušně nachlazený a teď se léčím, abych koncem týdne zvládl předposlední podnik Seat Leon Supercopy na Oscherslebenu“, dodal Petr Fulín, který se chce s Leonem v závěru prestižní pohárové bitvy poprat o páté místo v absolutní klasifikaci.
Goodwill Media
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií