Auto ESA prodala v červnu 2010 rekordních 658 automobilů, což znamená meziroční nárůst o plných 14%.
„Je to úžasný výsledek, obzvláště, vezmeme-li v potaz statistiku SDA, která říká, že počet prvních registrací ojetých automobilů poklesl ve stejném období o 13,17%“, říká Pavel Foltýn, PR Manager Auto ESA.
Tento výsledek je zajímavý také tím, že přesně kopíruje vývoj na trhu nových vozidel, kde je ve stejném meziročním období, opět podle statistiky SDA, zaznamenán totožný nárůst, tedy 14%. Příčinu skvělého výsledku společnosti Auto ESA vidí Pavel Foltýn především v silné orientaci na zákazníka, kterou je Auto ESA proslulá a v rychlé prodejnosti jednotlivých automobilů, což umožňuje pružně reagovat na cenové požadavky trhu.
Nemalou měrou se na celkovém výsledku podílí i nově otevřená pobočka ŠKODOVKY.CZ, zaměřená výhradně na prodej domácí značky.
V prodejních statistikách Auto ESA vede jednoznačně Škoda s modelem Fabia. Pořadí dalších značek je následující:
- 1. Škoda Fabia
- 2. Škoda Octavia
- 3. Ford Focus
- 4. Škoda Felicia
- 5. Ford Mondeo
- 6. VW Passat
- 7. Opel Astra
- 8. Peugeot 307
- 9. VW Golf
- 10. Opel Vectra
atd.