Mezinárodní kampaň s obsahem – dokonalost, fascinace a zodpovědnost jako ústřední hodnoty značky byla zahájena 11. června 2010
Značka Mercedes-Benz si v letošním roce vede velmi úspěšně. Od ledna bylo celosvětově prodáno o 16 % více vozidel Mercedes-Benz, než v předchozím období.
Navíc předpokládá, že právě probíhající modelovou ofenzivou, byly položeny stabilní základy pro další odbytový růst. V letech 2010 a 2011 bude uvedeno na trh 16 nových nebo modernizovaných modelů, včetně dvou typů budoucí čtyřčlenné rodiny kompaktních automobilů. Seznam novinek zahrnuje i tři sériově vyráběná vozidla s alternativním pohonem a nulovými lokálními emisemi.
Jedná se o vozy
– smart fortwo electric drive, třídu B F-Cell a třídu A E-Cell. Na podzim 2010 představí Mercedes-Benz také zcela nové motory V6 a V8, které spotřebují až o 24 procent méně paliva než jejich předchůdci a stanovují tak opět nová měřítka pro hodnocení hospodárnosti moderních spalovacích pohonných jednotek. Tyto motory s označením BlueDIRECT doplní již nabízené čtyřválcové motory s mimořádně nízkou spotřebou paliva. Na podzim začne Mercedes-Benz rovněž zavádět, jako součást standardní výbavy všech modelů, funkci ECO Start-Stop.
Uvedené produktové a technické inovace budou s okamžitou platností podpořeny široce pojatou komunikační ofenzivou, v jejímž středu stojí nový slogan značky „To nejlepší, nebo nic“ – někdejší vůdčí myšlenka zakladatele Gottlieba Daimlera.
Tento slogan byl interně zaveden již koncem roku 2009 jako základní princip pro všechny zaměstnance, u nichž se setkal s velmi pozitivní odezvou. Nyní má také navenek podtrhnout velké ambice značky Mercedes-Benz, zaměřené na potvrzení našeho vedoucího postavení. „Vynalezli jsme automobil a rovněž mnohá dnes samozřejmá technická řešení pocházejí z našeho vývoje – od vyztužené bezpečnostní struktury karoserie, chránící cestující, přes ABS, airbagy nebo ESP®, až k jedinečným technickým lahůdkám, jakou je např. systém ‚PRE-SAFE®’. Naši zákazníci od nás očekávají vedoucí postavení v oblasti inovativní techniky už jen na základě této tradice,“ vysvětluje Dr. Joachim Schmidt, výkonný viceprezident divize Mercedes-Benz Cars pro prodej a marketing. „Pro nás to znamená jediné: chtít ve všech oblastech jen to nejlepší, lhostejno, zda se jedná o výzkum a vývoj, výrobu, prodej, servis, zásobování náhradními díly nebo nákup.“
Nový slogan také odráží ústřední hodnoty značky v podobě dokonalosti, fascinace a zodpovědnosti, a zároveň je i živoucí součástí podnikové kultury. Motto „To nejlepší, nebo nic“ formuloval už Gottlieb Daimler, který podle něj vždy žil a pracoval. A snaha o vůdčí postavení utváří myšlení a konání každého zaměstnance Mercedesu dodnes. Nepřekvapí tedy, že zaměstnanci přijali tuto staronovou zásadu motivující k nejvyšším výkonům s velkým nadšením.
Mercedes-Benz proto ve své mezinárodní kampani
– zaměřené na podporu značky, důsledně sází na své zaměstnance, kteří na sebe berou roli velvyslanců nové filozofie a produktové strategie. Lhostejno, zda se jedná o inženýry, kteří mají na starosti konstrukci, zaměřenou na bezpečnost, šéfdesignéra nebo specialisty na elektroniku. Všichni zaměstnanci z nejrůznějších oblastí svorně podporují aktivity, které odrážejí ambice značky potvrdit své vedoucí postavení v současnosti i budoucnosti. Kampaň orientovaná na podporu značky probíhá v tisku, televizi a na internetu.
Touha po vedoucím postavení je zřetelná také z vizuální prezentace naší značky, v jejímž rámci došlo ke sblížení mezi logem na vozidle a komunikací. V komunikačních aktivitách dochází ke společnému používání názvu a loga značky a k jejich doplnění sloganem značky „To nejlepší, nebo nic“.
Hvězda – jedna z nejcennějších a nejznámějších obchodních značek na světě – má nyní trojrozměrné grafické zpracování a leskne se ušlechtilým chromem.
Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.
Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií