Od začátku roku prodeje vzrostly o 16,6 % na 307.427 vozů.
Velký podíl na tomto růstu opět nesl čínský trh, kde bylo v květnu prodáno 14.162 vozů a celkem za prvních pět měsíců 68.977 vozů.
Na domácím českém trhu zaznamenala společnost Škoda Auto v období od ledna do května 2010 nárůst prodeje o 20,9 % na 24.700 vozů. V západní Evropě dosáhla značka ve Velké Británii nárůstu o 72 % a ve Španělsku o 65 %. V Německu odbyt z důvodu poklesu trhu po doznění efektu ekologické prémie klesl o 36 %, přičemž však značka Škoda úspěšně obhajuje pozici jedničky mezi importéry.
Celosvětově nejprodávanějším modelem značky Škoda byla v květnu opět Octavia s počtem 26.967 vozů, což odpovídá nárůstu o 16,7 %. Velmi vysoký zájem sleduje automobilka u modelů Superb (+ 193,3 %; 9.217 vozů) a Yeti (+ více než 500 %, 4266 vozů).
„Podařilo se nám aktivně využít naší silné pozice ve střední a východní Evropě a zároveň také profitovat z včasné mezinárodní orientace podniku a dosáhnout dalšího růstu v Číně, Indii a Rusku. Podmíněna ukončením vyplácení ekologických prémií představuje právě situace v Evropě v roce 2010 nadále velkou výzvu,“ prohlásil Reinhard Fleger, člen představenstva Škoda Auto odpovědný za oblast prodeje a marketingu.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů