Uživatelé portálu Facebook jsou upozorněni na nový sportovní model sloganem „Fast Lane – Driven by Fun“.
„Naším cílem je vzbudit v mladých lidech zájem o produkty značky Volkswagen, a to v mezinárodním měřítku,“ uvádí Luca de Meo, marketingový ředitel koncernu Volkswagen Group a značky Volkswagen osobní vozy.
Nová a výhradně digitální kampaň značky Volkswagen není klasickou automobilovou inzercí. Místo toho specificky využívá různé příležitosti nabízené sociálními sítěmi, aby podnítila zájem mladých řidičů o Polo GTI. „Tato kampaň nás přivádí do blízkosti našich zákazníků a zároveň nám dává příležitost zahájit s nimi intenzivní dialog,“ pokračuje de Meo.
Na úvodní stránce profilu značky Volkswagen na Facebooku (www.facebook.com/volkswagen) lze nyní zhlédnout tři videa, která se vozu na první pohled vůbec netýkají. Tato videa ukazují vtipné záběry neobvyklých zážitků z každodenního života jako například jízdu po obrovské skluzavce na schodech do metra, mimořádně rychlý nákupní vozík v supermarketu nebo výtah, který vydává zvuky jako startující raketa. Krátké filmy vyjadřují vzrušení z rychlosti, aniž by vybízely k rychlé jízdě.
Volkswagen přidal na svém profilu na Facebooku k již zmíněné záložce „Fast Lane“ také odkaz „Fast Wall“, kde mají prioritu vzkazy od přátel (friends). Uživatele navíc vyzývá ke kreativitě soutěž, v jejímž rámci mohou zasílat vlastní příspěvky na téma „Fast Lane“.
Součástí profilu značky Volkswagen na Facebooku jsou také nejdůležitější produktové informace o novém Polu GTI a odkazy na další globální aktivity značky Volkswagen na Facebooku.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií