„Chápeme internet jako velice důležitou obchodní platformu a proto se snažíme neustále inovovat naše webové stránky tak, aby byly pro naše klienty uživatelsky přívětivé a přinášely jim vysokou užitnou hodnotu“, říká Pavel Foltýn, PR Manager Auto ESA.
Nové stránky se vyznačují především moderním vzhledem, jednoduchou navigací i možností předvýběrové skupiny s rozšířeným vyhledáváním vozu podle parametrů zadaných uživatelem. Stránky jsou optimalizovány na všechny běžné operační systémy a webové prohlížeče a lze je korektně zobrazit i na mobilním zařízení iPhone. Uživatel na stránkách najde veškeré informace o prodávaných vozech, včetně technického popisu, obsáhlé fotogalerie a možností financování. „Na našem webu www.autoesa.cz zaznamenáváme rekordní nárůsty počtu uživatelů, což jenom potvrzuje skutečnost, že zákazníci chtějí mít představu o svém novém voze ještě před vkročením do autobazaru“, říká Pavel Foltýn.