Během celého zápasu se v televizním vysílání objevilo celkem osm reklam.
Intenzivní reklamní kampaň společnosti Hyundai vyvrcholila dvěma reklamními šoty během samotného finálového zápasu.
První reklama s titulkem „Lak“ zahajuje agresivní kampaň na podporu zcela nového sedanu Sonata pro modelový rok 2011 dodávaného pro trh v USA. Tento spot byl odvysílán v první čtvrtině zápasu a diváci v něm viděli novou Sonatu o výkonu 149 kW (203 k), která se může pochlubit velmi nízkou spotřebou na dálnici – 6,7 l/100 km. Sonata modelového roku 2011 bude u amerických dealerů k dispozici již od února, v Evropě na jaře v roce 2011.
Ve druhé čtvrtině finálového zápasu přišla na řadu reklama s titulkem „10 let/Favre“, v níž hraje legendární Brett Favre, quarterback týmu Minnesota Vikings, letošního vítěze Severní divize NFC. Brett Favre, který se pyšní mimo jiné titulem „iron man“ NFL za nejvyšší počet odehraných zápasů v řadě, prezentuje ve spotu desetiletou záruku Hyundai s omezením 100 000 mil a v půlminutové reklamě přebírá cenu pro nejcennějšího hráče amerického fotbalu po sezóně 2020.
„Super Bowl není pouze svátkem amerického fotbalu, ale také nejvýznamnější přehlídkou reklamní tvorby, která podle odhadů osloví přibližně 95 milionů amerických diváků,“ prohlásil Joel Ewanick, viceprezident pro marketing společnosti Hyundai Motor America. „Podobně jako jsme se během finálových zápasů Super Bowl 2008 a 2009 soustředili na nové vozy Genesis a Genesis Coupe, zaměřujeme letošní kampaň během Super Bowlu na zcela novou Sonatu pro modelový rok 2011. Je to nejdůležitější nový model v naší historii.“
Hyundai zvýšil svou viditelnost během nedělního Super Bowlu sponzorováním zahajovacího programu Hyundai Kickoff Show. Hned po něm následoval zápas. Hyundai během Kickoff Show vysílal tři různé půlminutové reklamní šoty. Poslední z nich šla krátce před zahájením zápasu. Po každé komerční přestávce následovaly mluvené komentáře a animace představující Hyundai.
Reklamní spoty před Super Bowlem a po něm kromě Sonaty propagovaly také zcela nový Tucson. Sonata a Tucson jsou prvními vlaštovkami velké inovační vlny, která během dvou let přinese sedm úplně nových modelů Hyundai. Obě novinky zahajují novou éru moderního designu značky Hyundai při zachování vysoké kvality, bezpečnosti a výhodného poměru výkon/cena.
V letošním roce bude představena zcela nová vlajková loď značky, vycházející ze sedanu Equus, který se již prodává na vybraných trzích. V roce 2011 představí Hyundai v USA novou generaci vozů Accent a Elantra a rozšíří svou nabídku o další sportovní kupé i nový jedinečný crossover.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.