V lákavém akčním kabátě „Impuls“ se zákazníkům představují všechna provedení modelové řady Volkswagen Polo, tedy tří- a pětidveřové hatchbacky, čtyřdveřové sedany Polo Classic i kombi Polo Variant. Podle verze vyjíždějí vozy Polo Impuls na hliníkových ráfcích Rondo rozměru 5,5J x 13 nebo Jazz 6J x 14. Kromě bohaté standardní výbavy nechybí těmto akčním modelům ani kvalitní autorádio s přehrávačem.
Vozy řady Volkswagen Polo se díky akčním modelům stávají pro zákazníky stále lákavější – už před časem totiž importér automobilů Volkswagen usnadnil rozhodování těm zákazníkům, kteří až dosud řešili dilema zda jim postačí troje dveře, nebo si budou muset připlatit za pět dveří. Na toto dilema má nyní Volkswagen Polo jednoduchou odpověď: Volte podle svých skutečných potřeb a vkusu a zaplatíte vždy stejně – pětidveřové verze se totiž nyní prodávají za cenu třídveřových vozů (kromě verzí s motorem 1,0/37 kW, kde je pět dveří za zvýhodněnou cenu)!
Náročnějším zákazníkům vycházejí tří- a pětidveřové hatcbacky Polo vstříc také paketem „Osvětlení a výhled“, který za zvýhodněnou cenu necelých pěti tisíc korun nabízí mlhové světlomety, vyhřívané trysky ostřikovačů vpředu, elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka. Originálním modelem je Volkswagen Polo Open Air se shrnovací textilní střechou.
Všechny čtyřdveřové Volkswageny Polo Classic a kombi Polo Variant mají mj. centrální zamykání a elektrické ovládání předních oken. Kromě motorů 1,4/44 kW (60 k) a čtyřválce 1,9 SDI/47 kW (64 k) lze pod kapotami těchto vozů najít i stokoňovou benzinovou šestnáctistovku s výkonem 74 kW (100 k) a přeplňovaný naftový motor s přímým vstřikem 1,9 TDI/66 kW (90 k), který dokáže např. pohledné Polo Classic rozjet z klidu na 100 km/h za pouhých 12,5 sekundy a dokáže pak pokračovat až ke hranici rychlosti 180 km/h. Jeho průměrná spotřeba přitom činí jenom 5,0 l nafty na 100 km jízdy.
Nedávno se ve vozech Volkswagen Polo Classic a Variant objevila i silnější verze motoru 1,9 TDI/81 kW (110k) a pod kapotami tří- a pětidveřových hatchbacků se zabydlel atmosféricky plněný naftový motor s přímým vstřikováním 1,9 SDI o výkonu 47 kW (64 k). Hlavním trumfem tohoto čtyřválce je jeho spotřeba, která při jízdách mimo město činí v průměru jenom 3,9 l nafty na 100 km jízdy. Polo 1,9 SDI se tak stává prvním Volkswagenem prodávaným na tuzemském trhu, jehož spotřeba se dostává pod hranici 4 l/100 km. Při jízdě ve městě si řekne jen o 6,3 litru a ve smíšeném provozu 4,8 l/100 km.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií