Hyundai tímto krokem realizuje výstavbu integrované ocelárny
Společnost Hyundai Steel Co., součást skupiny Hyundai-Kia Automotive Group, na počátku ledna 2010 slavnostně uvedla do provozu první vysokou pec v nové integrované ocelárně postavené v jihokorejském Dangjinu, 123 km jihozápadně od Soulu. Její roční kapacita 4 miliony tun oceli vzroste začátkem roku 2011 na dvojnásobek poté, co bude zprovozněna vysoká pec č. 2.
Slavnosti se zúčastnilo více než 600 význačných hostů a zaměstnanců, mezi nimiž nechyběl Chung Mong-Koo, prezident Hyundai Automotive Group, a Marc Solvi, výkonný ředitel lucemburské společnosti Paul Wurth S.A., která dohlížela na stavbu vysoké pece.
„Společnost Hyundai Steel postavila značnou investicí ve výši 5,84 bilionu wonů (93,7 miliardy Kč) nejpokrokovější a nejekologičtější integrovanou ocelárnu na světě, která je v plném souladu s vládní politikou ekologicky orientovaného růstu,“ prohlásil prezident Chung ve svém slavnostním projevu. „S novou ocelárnou získá naše automobilová skupina konkurenční výhodu, neboť nám zajistí dodávky vysoce kvalitní oceli z vlastní výroby.“
„Dnes jsme svědky zahájení provozu dosud největší vysoké pece, jakou jsme kdy postavili. Je vybavena nejlepšími dostupnými technologiemi a řešeními,“ řekl Marc Solvi ze společnosti Paul Wurth a dodal „Velmi si ceníme toho, že jsme dostali příležitost navrhnout a postavit velkou část jedné z nejmodernějších oceláren.“
Hyundai Steel je v současnosti druhým největším výrobcem oceli v elektrických obloukových pecích, v nichž se taví železný šrot. Výsledné produkty se používají převážně ve stavebnictví. V roce 2006 se tato společnost pustila do obrovského projektu na výstavbu vysokých pecí pro výrobu vysoce kvalitní oceli pro automobily, lodě a elektroniku. Nový provoz byl dokončen v termínu za pouhé tři roky od slavnostního položení základního kamene.
Vysoká pec č. 1 má vnitřní objem 5250 m3, maximální šířku 17 m, výšku 110 m a je vybavena nejmodernějšími technologiemi, které zajistí vysokou kvalitu oceli při zachování nízkých výrobních nákladů. Značná pozornost byla věnována také ekologickým aspektům provozu integrované ocelárny v Dangjinu. Ekologické technologie byly zahrnuty již do samotného projektu a patří mezi ně účinná opatření na snižování emisí, která se týkají například eliminace emisí prachu vznikajícího zpracováním železné rudy a koksu.
Jižní Korea má největší spotřebu oceli na obyvatele na světě. Nicméně kvůli dosud nedostatečné kapacitě ve výrobě surové oceli, musí každý rok dovážet více než 20 milionů tun ocelových polotovarů pro další zpracování, převážně z Japonska a Číny. V roce 2008 Jižní Korea dovezla 28,9 milionu tun ocelových produktů, což odpovídá 52,3 % výrobní kapacity surové oceli v této zemi.
Nová vysoká pec společnosti Hyundai Steel tak výrazně omezí potřebu dovozu oceli.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů