Prodeje značky Hyundai na českém trhu dlouhodobě rostou.
Stejně tak i v listopadu, kdy Hyundai dosáhl skvělých prodejních výsledků. V kategorii osobních vozů se Hyundai umístil na 4. místě mezi dováženými značkami s počtem 751 registrovaných vozů a tím získal podíl na trhu 5,0%. Nárůst oproti listopadu 2008 je 11,4% ve stejné kategorii.
V segmentu C (nižší střední třída) se i30 umístila poprvé na vynikajícím 1. místě. Hyundai i30 je také nejprodávanějším modelem značky a jeho prodej činí přes 34% v rámci modelové řady Hyundai. To jen stvrzuje velký zájem nejen o značku Hyundai, ale zejména o tento evropský model vyráběný v moravsko-slezských Nošovicích.
V polovině letošního roku i30ka oslavila své druhé narozeniny. Za toto období si jí zakoupilo v ČR 5.606 zákazníků.
O rostoucím zájmu svědčí i fakt, že se model i30 stal nejlepším firemním autem roku v anketě ALD Automotive FLEET Awards 2009 v kategorii „referentský vůz“, kdy zvítězil v silné konkurenci. Pořadí značek hodnotila stočlenná porota.
Cíl, být první mezi importéry na českém trhu v roce 2012, se tak opět o několik kroků přiblížil.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.