Jak jsme již v minulé tiskové zprávě zmiňovali, je Barum rallye jedinou soutěží našeho domácího mistrovství, která se jede zároveň i jako mistrovství Evropy s nejvyšším koeficientem.
Proto se zde sjela celá Evropská špička jedoucí s posledními modely závodních vozů S 2000.
Hned od počátku soutěže se Václav Pech jun. s Petrem Uhlem usadili v popředí výsledkové listiny, jako nejrychlejší posádka s produkčním vozem. ,,Konkurence byla tentokrát ve Zlíně naprosto neuvěřitelná a hned od začátku naši soupeři nasadili velmi rychlé tempo. I proti velké nadvládě vozů S2000 se nám během první etapy dařilo držet v první desítce absolutní klasifikace mezi továrními teamy Škody, Fiatu, Peugeotu, Opelu a Protonu což bylo za daných okolností úspěchem“ říkal k první etapě, jejíž závěr řádně zkomplikoval hustý déšť Václav Pech jun.
I druhá etapa představovala velkou porci měřených kilometrů, které jistě uvítalo obrovské množství diváků lemujících tratě rychlostních zkoušek. Pořadatelé jich napočítali přes 260 000. Ti mohli sledovat, jak se posádka EuroOil teamu probojovala až na celkovou osmou příčku absolutní klasifikace. Nejsou to stupně vítězů jako v některých předcházejících letech, ale vzhledem k možnostem jejich vozu to úspěch je, což ocenila i odborná veřejnost. ,,Jsme rádi, že jsme udrželi pozici nejrychlejšího produkčního vozu a podařilo se nám porazit většinu speciálů S2000, které na Barum rallye odstartovaly. Důležité bylo, že po pečlivé přípravě, jelo naše auto bez jakékoliv závady. Velké poděkování patří také našim skalním „EuroOil“ fanouškům, kteří se sjeli do Zlína ze všech koutů republiky a mohutně nás celý závod podporovali,“ komentuje dění Václav Pech jun.
Devítidílný seriál Mezinárodního Mistrovství České republiky v rallye pokračuje za čtyři týdny tentokrát ve Středních Čechách, kde se soutěžní posádky utkají při Rallye Příbram.
www.VaclavPech.cz
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií