Oslavy výročí začínají v pařížském salonu na adrese Champs-Elysées 42, kde Citroën představuje 90 let kreativní technologie.
V září značka pozve veřejnost na výjimečný zážitek, kdy na nejprestižnější ulici světa vytvoří pro 30 nocí efemérní apartmá pod hvězdami.
Prožít noc pod hvězdami …
30 vyvolených bude moci prožít noc s CITROËNEM: společnost v září nainstaluje v posledním patře svého salonu na adrese Champs-Elysées 42 pravé „apartmá pod hvězdami“.
Prostřednictvím soutěže, která bude v září spuštěna na výroční adrese www.90.citroen.com, nabídne společnost zájemcům, aby vyhráli neopakovatelnou noc v tomto pokoji.
Celkem bude možno při příležitosti 90 let značky Citroën vyhrát 30 těchto nezapomenutelných nocí, které si bude možné prohlédnout na záběrech na adrese: www.90.citroen.com
…a znovu prožít 90 let kreativní technologie.
Již dnes se koná první z řady narozeninových oslav. CITROËN ve svém salonu na adrese Champs-Elysées 42 představuje 90 let bájných vozů, inovací, dobývání a komunikace… Zveme vás k cestě časem, kdy budete moci znovu prožít 90 let kreativní technologie. Bývalé i současné slavné vozy CITROËN, tvořící vír z fotografií zážitků prožitých během historie značky, se odrážejí mezi jednotlivými patry, kde jsou promítány na 36 světelných krychlí různé velikosti:
- vůz 10 HP Type A, první sériový vůz v Evropě, jenž byl představen 7. června 1919, je umístěn proti konceptu Hypnos
- model 2CV Jamese Bonda z filmu „Jen pro tvé oči“ ladí s nováčkem mezi MPV, vozem C3 Picasso.
- slavný Citroën DS ve výjimečné verzi, který bude instalován naproti C5.
Vedle těchto vozů tu na návštěvníky čeká řada zábavných možností, jak prozkoumat pojem kreativní technologie.
- Dotykový displej umožní objevit vůz, který mezi 90 lety bájných vozů značky nejlépe odpovídá osobnosti návštěvníků;
- Interaktivní hra vyzývá návštěvníky, aby si vyzkoušeli své znalosti o automobilech;
- Přilba z rallye zvětšená v měřítku 1:10 umožní návštěvníkům prožít díky záběrům z vestavěné kamery rychlostní zkoušku v rámci mistrovství v rallye.
Tato první dvě setkání jsou součástí řady nových originálních akcí, během kterých CITROËN v průběhu následujících měsíců veřejnosti připomene 90 let své historie.
Značka CITROEN
CITROËN, který se opírá o 90 let technologických inovací a automobilové kreativity, nabízí svým zákazníkům moderní komplexní řadu osobních a užitkových vozů. Značka je díky vozu C4 Picasso evropským lídrem mezi kompaktními MPV a s vozem C1 se řadí do čela vozů s emisemi max. 110 g CO2/km. CITROËN v roce 2008 znamená 8 000 kontaktních míst, 13 500 zaměstnanců a 1 356 000 prodaných vozů. V roce 2009 se značka pustila do komplexního projektu transformace: nová identita, nové vztahy se zákazníky, nová řada produktů – řada DS.
Salon na adrese Champs-Elysées 42, jenž je již téměř 90 let mezinárodní výkladní skříní značky, přilákal od svého znovuotevření v září 2007 více než 2,8 milionu zákazníků.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.