Ta totiž nemá zadní kyvnou vidlici upevněnou pouze k rámu či k motorové skříni, nýbrž ji drží oba uvedené komponenty současně. Na jeho výrobu byla použita hliníková slitina, která nahradila původní konstrukci z ocelových trubek. Tím bylo dosaženo maximálně tuhého uchycení vidlice přesnou kombinací jehličkových a kuličkových ložisek. Přínosem je též úspora hmotnosti 7 kg.
Hliníkový rám tvoří dvoukomorové hlavní a jednokomorové pomocné nosníky, navařené k odlitku hlavy řízení a kombinovaným nosníkům motoru a čepu kyvné vidlice. Nejnovější technologie tlakového lití, umožňující ideální svařitelnost, byla použita u kombinovaného nosníku. Rám obepíná pohonnou jednotku tak, že s ní tvoří tuhý celek. Ten pak motocyklu zajišťuje vynikající jízdní vlastnosti – zejména pozoruhodnou stabilitu ve velkých rychlostech a mimořádnou jistotu jezdce v zatáčkách – jak na silnici, tak i na závodních okruzích.
Převzato z Honda magazínu 1/99
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií