Úroveň hladiny vnitřního hluku je velice důležitá nejen z hlediska komfortu, ale i bezpečnosti, protože ticho pomáhá při koncentraci a snižuje možnost řidičské chyby. Zvláštní pozornost přitom vyžadují frekvence, které se překrývají s frekvencí řeči nebo hudby (tzv. interference). Umělé uši digitálně zaznamenávají zvuk s použitím mikrofonů tenkých jako skutečný ušní bubínek. Jsou implantované v hlavě zkušební figuríny tak, aby co nejvěrněji zachytily způsob, jakým vnímají hluk řidič a spolucestující, ovšem jejich citlivost je pochopitelně nepoměrně vyšší.
Hluk v kabině se v průběhu vývoje nového vozu pečlivě zaznamenává při různých rychlostech a na různém povrchu cest, aby byl následně velice podrobně analyzován podobnou technikou, jakou používá moderní zábavní průmysl.
Do konstrukce nové Primery se na základě prováděných zkoušek promítlo na 40 velkých změn, souvisejících se snížením přenosu hluku do kabiny. Od konstrukčních úprav nápravy až po speciální nástřik podlahy vozu, chránící před pronikáním hluku od silnice. Zvláštní protihlukovou izolaci dostala i přístrojová deska. Celkově strávili technici Nissanu jenom na zvukové optimalizaci Primery 6500 hodin.
Peter Sendall z NETC prohlásil: „Naše schopnost skutečně objektivně kvantifikovat a analyzovat zdroje hluku v interiéru díky nové digitální technologii umělých uší rapidně stoupla. I to je jedním z důvodů, proč jsme novou Primeru dostali až na samu špici střední třídy…“
Ve stokilometrové rychlosti je nyní vůz tišší zhruba o pětinu, ale při jízdě na typické evropské dálnici dokonce až o 45 %. Z toho lze usoudit, že na českých cestách bude zlepšení ještě výraznější.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií