S novým číslem firemního 48 stránkového časopisu Toyota LIFE dochází, v zájmu zvýšení jeho kvality, k několika zásadním změnám.
„Hlavním důvodem byla nejen potřeba změnit grafickou a obsahovou tvář časopisu po více jak 7 letech jeho vydávání, ale také aplikace nového manuálu Corporate Identity značky Toyota.Při tvorbě nové grafiky a struktury časopisu Toyota LIFE bylo naším cílem ho posunout více do oblasti Life style,aby tak výrazněji oslovil nejširší spektrum našich zákazníků. Jejich spokojenost i v tomto ohledu je pro násprioritní“, říká Tomáš Vaněk, PR manažer společnosti Toyota Motor Czech a zároveň šéfredaktor firemního časopisu.
Oproti původní verzi má nyní Toyota LIFE mírně pozměněný rozměr (215x275mm) z důvodů aplikace třísloupcové stránky, zcela novou grafiku, logo časopisu, font písma a také novou rubriku Kaleidoskop, tedy krátké zprávy o japonské značce z domova i ze zahraničí.
V oblasti grafiky je důraz kladen především na využívání velkých kvalitních fotografií od profesionálních fotografů, které umožňují vsazení textu do volného prostoru. V neposlední řadě došlo také k aplikaci nové technologie tisku (nové rastrování tiskového bodu Satin Fine 2×2), dále ke změně kvality papíru uvnitř časopisu a jeho povrchové úpravě v matné laminaci s parciálním lakem na obálce.
Distribuce firemního časopisu Toyota LIFE pro zákazníky se provádí dvěma způsoby. Vedle klasického direct mailu na významné zákazníky značky Toyota (cca 75% jeho nákladu) se dále volně distribuuje ve všech prodejních místech autorizovaných partnerů značky Toyota v ČR i SR.
„Věříme, že nový firemní časopis Toyota LIFE osloví svou vyšší kvalitou zpracování i obsahu nejen naše současné i potenciální zákazníky, ale také případné inzerenty z řad našich obchodních partnerů.“, dodal Tomáš Vaněk.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií