Představují se i dva koncepty C3 Picasso; tohoto nováčka značky představují ve verzi „čistota“, pro kterou je typická perleťově bílá a oranžové odstíny, a ve verzi „legenda“, kde se černá střídá s chromem. C3 Picasso je osobností automobilového světa, která se honosí jedním z nejkrásnějších šatů, aby okouzlila pařížský svět..
Citroën a móda, to je kombinace, která se spojuje s dneškem, ale více než kdy jindy i se zítřkem: koncepty představené na autosalonu, jsou plody bohaté představivosti designérů a inženýrů značky. A skrze automobil již dnes ztělesňují budoucí trendy.
Citroën navazuje s vozem 2 CV Hermes na jeho slavnou minulost a nabízí luxusní verzi jednoho z nejoblíbenějších vozů. Jeho 60. narozeniny je nutné náležitě oslavit! Stánek Citroënu představuje i dvě stylistické variace vozu C3 Picasso: v první se snoubí perleťová bílá s oranžovými doteky a je vybaven systémem Stop & Start druhé generace, zatímco ve druhé se spojuje chrom s černou.
Kreativnost není jen obyčejná vlastnost, je to základní hodnota Citroënu, jak pokud jde o design, tak o technologie. Jednotlivé koncepty představené na stánku Citroën jsou ztělesněním tohoto kreativního talentu, iniciátorem módy zítřka. Hypnos je reinterpretací konceptu Cross-over s nesmírně ušlechtilými rysy; jeho interiér dostal zcela nové barevné zpracování a inovativní technologie, které přinášejí jedinečný smyslový prožitek. S modelem GTbyCitroën se Citroën stává prvním výrobcem na světě, který překročil hranice virtuálního světa, a přitom nabízí skutečně poctivý pohon. Pokud jde o C-Cactus, ten je inkarnací revoluční vize automobilu, kterému se podařilo sladit minimalismus a design.
Značka, která má velký vliv na budoucí trendy, je pravidelně spojovaná se světem módy a luxusu. Na stánku na Autosalonu tak návrhář Jean-Claude Jitrois obléká modelky vyčleněné k vozu GTbyCitroën. A to do oděvů, které svými střihy i materiály, mezi nimiž dominuje pružná kůže, dokonale ladí se světem GT. Citroën byl rovněž partnerem hlavních setkání jako je slavná pařížská akce „Fashion Week“ věnovaná haute couture. Paříž je hlavním městem módy, ale také kolébkou nejkrásnější výkladní skříně Citroënu: salon C_42, který byla otevřený v loňském roce, září na módním nebi boulevardu Chams Elysées. Představili se zde již návrháři a designéři Louis Vuitton, Bisarra, Mariance Guedin nebo Bô.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”