Závody se jely společně s naší D2, a tak na startu stály i formule Renault, ale také Speedmaster Racing s Dušanem Nevěřilem a Davidem Kostruhem.
Už z tréninkových jízd bylo zřejmé, že Rakušan Milavec s Dallarou Nissan V6 to nebude mít v souboji s Dušanem Nevěřilem a jeho Lolou Cosworth F3000 jednoduché. Závody také znepříjemňovalo velké horko, které po celý závodní víkend zužovalo polský okruh, nedaleko poznaňského letiště. Rekorman okruhu Peter Milavec s Dallarou mnoho chuti do závodu neměl. Po tři kola také vévodil poli náš Dušan Nevěřil. Rakušan Milavec jel rychleji a ve čtvrtém kole našeho reprezentanta udolal. Do cíle ho již před sebe nepustil. I tak je pro Dušana Nevěřila druhé místo dobrým výsledkem.
Ve dvoulitrech se podle očekávání nejlépe dařilo Conradovi na formuli Renault 2,0. Ovšem za jeho zády sváděli tuhý boj Kostruh s prototypem Norma Honda a české pole formulí Renault ve složení Horák, Tlustý, Palmi. Souboj Poláků o další místa zvládl nejlépe Kochaňski s Dallarou F395 Mugen. Maďar Ratkai skončil s Coloni Nissan F3 až devátý. Nejlepší čas zajel náš Dušan Nevěřil s hodnotou 1:29,722s..
Ani ve druhém závodě nepřekonal nikdo rekord okruhu v Poznani. Jak po závodě poznamenal Rakušan Milavec, chyběla mu vyšší rychlost, jinak by Dallara Nissan V6 rekord jistě pokořila. O první místo se však bát nemusel, protože Něvěřila jsme na startu druhé jízdy hledali marně. Do cíle tak dojel první Milavec, před nejlepším z dvoulitrů Conradem a bronzovou příčku vybojoval David Kostruh s prototypem Norma M20 Honda. Za ním opět dorazila equipa formulí Renault ve složení Tlustý, Horák a Palmi. Z polských mistrů dojel nejlépe opět Kochaňski s Dallarou F395 Mugen, před Gillem na Dallaře VW. Na konci pole pak bojovali Němci Rokitta, Erichson a Harder s dalšími polskými matadory Szlawskim a Jankowskim.
Výsledky Interserie Poznaň:
První jízda:
- 1. P.Milavec (A) – Dallara Nissan V6
- 2. D.Nevěřil (CZ) – Lola Cosworth F3000
- 3. T.Conrad (D) – formule Renault 2,0
- 4. D.Kostruh (CZ) – Norma M20 Honda CN
- 5. J.Horák (CZ) – formule Renault 2,0
- 6. M.Tlustý (CZ) – formule Renault 2,0
- 7. D.Palmi (CZ) – formule Renault 2,0
- 8. M.Kochanski (PL) – Dallara 395 Mugen Honda
- 9. M.Gill (PL) – Dallara F3 VW
- 10. F.Ratkai (HU) – Coloni F3 Nissan
Druhá jízda:
- 1. P.Milavec (A) – Dallara Nissan V6
- 2. T.Conrad (D) – formule Renault 2,0
- 3. D.Kostruh (CZ) – Norma M20 Honda CN
- 4. J.Horák (CZ) – formule Renault 2,0
- 5. M.Tlustý (CZ) – formule Renault 2,0
- 6. D.Palmi (CZ) – formule Renault 2,0
- 7. M.Kochanski (PL) – Dallara 395 Mugen Honda
- 8. M.Gill (PL) – Dallara F3 VW
- 9. F.Ratkai (HU) – Coloni F3 Nissan
- 10. H.Rokitta (D) – Tattus Renault 2,0
Text:Vláďa Rožánek AvD Interserie Sprint Challenge 2008, foto: Josef Hora CZO