2005: Nový rekord programu „auto-plus“

11 476 prodaných vozů, meziroční nárůst o 14,6 %

Prodeje kvalitních ojetých vozů v programu „auto-plus“, který zavedl dovozce automobilů Audi, SEAT a Volkswagen v roce 2001 rok od roku stoupají a v loňském roce bylo dosaženo nového rekordu. Tento výsledek dělá z programu „auto-plus“ absolutní jedničku mezi podobnými programy ostatních importérů a druhý nejsilnější subjekt v České republice na poli prodeje ojetých vozů vůbec.

„Dosažený výsledek potvrzuje důležitost obchodu s ojetými vozy v rámci dealerství našich značek,“ říká Ing. Petr Táborský, vedoucí programu „auto-plus. „S rostoucí životní úrovní a ,automobilovou vyspělostí‘ obyvatel ČR je kladen čím dál tím větší důraz na kvalitu vozidel a nabízených služeb, kterou naši prodejci nabízejí. Jinými slovy: těch napálených zákazníků v různých autobazarech už bylo dost.“

Do programu „auto-plus“ jsou zařazovány nejen ojeté vozy koncernu Volkswagen, ale i ostatních výrobců. Ze značek koncernu Volkswagen se vloni nejvíce prodávaly vozy Škoda (5910 vozů), osobní a užitkové vozy Volkswagen (2329 vozů), SEAT (634 vozů) a Audi (576 vozů). Automobilů ostatních značek se prodalo celkem 2027. „Nabízený sortiment je dán tím, že většina našich prodejců zastupuje i značku Škoda a zároveň samozřejmě, že naši prodejci vykupují protiúčtem i nekoncernové vozy,“ vysvětluje vedoucí programu „auto-plus“.

Zákazníci na programu „auto-plus“ také oceňují vedle nabídky více než 2300 ojetých vozů také hustou síť prodejců rozmístěných po celé České republice. „V současné době máme 40 smluvních partnerů z řad prodejců Audi, SEAT a Volkswagen, jejich počet ale ještě zvýšíme,“ naznačuje plány pro rok 2006 Petr Táborský.

„Výkladní skříní“ a pýchou programu „auto-plus“ jsou jeho internetové stránky www.auto-plus.cz, jejichž návštěvnost pozoruhodně roste – zatímco v roce 2002 je shlédlo 234 519 návštěvníků, vloni jich už bylo více než milion – 1 055 126! „Meziroční zvýšení návštěvnosti našich stránek o více než 42 % je unikátním výsledkem, další nárůst by měl přinést plánovaný redesign a rozšíření funkcionalit stánek www.auto-plus.cz, A co víc, celková kvalita stránek www.auto-plus.cz byla oceněna titulem nejefektivnějšího internetového řešení IEA 2005 v kategorii maloobchodu.“ uzavírá Ing. Petr Táborský, vedoucí programu „auto-plus“

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....