Ze skupiny „PSA Peugeot Citroën“ se stává „Skupina PSA“, jako symbol transformace, která se opírá o plán Push to Pass

Společnost představuje nový název „Skupina PSA“ a nové logo.

logopsanové576

Strategický plán Push to Pass otevírá nové stránky v historii skupiny. Kromě strategických os a přesně určených cílů představuje první krok k naplnění vize skupiny, jež vychází ze 2 hlavních cílů:

  • být preferovanou globální automobilkou stojící na špici z hlediska výkonnosti
  • stát se oblíbeným dodavatelem služeb mobility a udržovat se svými zákazníky dlouhodobý kontakt

Nová identita skupiny

– ta předchozí „PSA Peugeot Citroën“ pocházela z roku 1991, je reakcí na vývoj obchodního modelu směrem k rozšíření aktivit. Cílem tohoto vývoje je reagovat na optimalizaci stávající zákaznické základny a současně ji, zejména díky digitalizaci, výrazně rozšířit.

Nová identita je symbolem dynamiky 3 výrazných automobilových značek:

  • Peugeot
  • Citroën
  • DS

a všech dalších současných i budoucích aktivit skupiny. Současně v sobě odráží 200 let průmyslové historie skupiny.

Nové logo vzniklo interně, jeho autory jsou designéři Peugeot Design Lab

– což je studio typu Global Brand Design, které poskytuje odborné znalosti získané v automobilovém odvětví ve prospěch externích značek.

Šéfdesignér Jean-Pierre Ploué k tomu uvedl: „Nové čisté a elegantní logo se otevírá novým horizontům: doprovází vývoj skupiny a rozšíření jejich aktivit směrem k novým službám mobility. Sytě modrá střízlivá barva je připomínkou našeho historického odkazu.“

http://www.groupe-psa.com/fr

Skupina PSA

Skupina PSA, za kterou stojí tři světově proslulé značky Peugeot, Citroën a DS, prodala po celém světě v roce 2015 celkem 3 miliony vozů. Jako druhý největší výrobce automobilů v Evropě dosáhla skupina v roce 2015 obratu 54 miliardy eur. Skupina PSA je evropským lídrem z hlediska emisí CO2, průměrné emise CO2 v roce 2015 činily 104,4 g/km. Její aktivity zahrnují i financování (Banque PSA Peugeot Citroën Finance) a výrobu automobilového příslušenství (Faurecia).

Více informací na:

www.psa-peugeot-citroen.com

 

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum Jan Šmucler
Borská 59, 301 00 - Plzeň-Karlov
800 900 701
plzen@smucler.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA přichází s novou generací víceúčelových vozů  pro své značky Peugeot, Citroën a Opel/Vauxhall

Skupina PSA přichází s novou generací...

Pokračování produktové ofenzívy skupiny PSA v rámci Core Model Strategy plánu Push to Pass; Jeden program vyvinutý pro tři různé vozy odpovídající různým postavením jednotlivých značek...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stanislav Gálik se stal výkonným ředitelem inovací společnosti AAA AUTO

Stanislav Gálik se stal výkonným...

Praha, 2. února 2018 – Společnost AAA AUTO včera oficiálně uvedla novou značku AuresLab, pod kterou sjednotila veškeré inovace, na kterých pracuje. Inovační centrum povede Stanislav Gálik,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN NOMINOVAL PILOTY PRO SEZONU 2018

CITROËN NOMINOVAL PILOTY PRO SEZONU 2018

Kompletní program mistrovství světa čeká z Citroën Total Abu Dhabi World Rally Teamu Krise Meeka, Craig Breen pojede za volantem C3 WRC na deseti podnicích a Khalid Al Qassimi má naplánovánu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina  přichází v rámci evropského konsorcia EU-LIVE s lehkým elektromobilem

Skupina přichází v rámci evropského...

Evropské konsorcium EU-LIVE Efficient Urban Light VEhicle sdružuje 12 partnerů ze 6 zemí, z nichž je skupina PSA jediným výrobcem automobilů. Lehký elektromobil, jehož tvar se podobá tříkolce,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SHOWROOMY CITROËN: PROBÍHAJÍCÍ TRANSFORMACE!

SHOWROOMY CITROËN: PROBÍHAJÍCÍ...

Citroën v rámci své modernizace prochází kompletní transformací, která se netýká jen obnovy nabídky vozů, ale také všeho dalšího, s čím se zákazníci potkávají, počínaje...