V segmentu B-MPV v Evropě tak zaujímá 9,6% tržní podíl. Pro polovinu kupujících je NOTE prvním vozem Nissan, který si pořídili.
Rozdělení kupujících z hlediska pohlaví a demografického složení je vcelku vyvážené, což podtrhuje pozici modelu jako rodinného vozu, a odpovídá to původnímu předpokladu, že NOTE bude obvykle jediným vozem v domácnosti – vozem pro každodenní použití, pro celou rodinu.
Téměř tři čtvrtiny zákazníků NOTE již dříve vlastnilo vůz ze segmentu větších vozů, zejména hatchback ze segmentu C. U modelu NOTE je zaujal velký vnitřní prostor, který nijak nekoliduje s kompaktními vnějšími rozměry. Klíčovým faktorem, který je nutné zdůraznit, je fakt, že rozvor Nissanu NOTE je delší, než rozvor VW Golf.
A co více, majitelé vozu NOTE považují za nejpádnější důvody své koupě praktičnost a prostornost. Zjistili, že ačkoli je NOTE dlouhý pouhých 408 cm, má stejně velký prostor pro nohy vzadu jako Audi A6 nebo BMW řady 5 (78 cm) a současně si zachoval největší objem zavazadlového prostoru ve své třídě (od 280 do 1 332 litrů).
Dalším klíčovým faktorem rozhodování u kupujících Nissanu NOTE je jeho dynamika a optimální sladění výkonu s jízdními vlastnostmi, které majitelům nabízí šanci si řízení i užít, přestože rodinné vozy na cestách příliš velké potěšení z řízení obecně neskýtají.
A konečně, při rozhovoru s kupujícími vozu NOTE vám více než třetina z nich řekne, že si Nissan NOTE pořídili především kvůli jeho vzhledu. To byl jeden z hlavních cílů, které si v koncepční fázi Nissan předsevzal. Zákazníci totiž ostatní vozy v kategorii kompaktních rodinných vozů obecně považují za vozy, které postrádají přitažlivý zevnějšek.