Vynikající prodejní výsledky Nissanu NOTE

Jen pár dní po roce od svého uvedení na evropský trh dodal Nissan svůj 100 000 NOTE, tím se model NOTE zařadil na třetí místo ve svém segmentu v Evropě.

V segmentu B-MPV v Evropě tak zaujímá 9,6% tržní podíl. Pro polovinu kupujících je NOTE prvním vozem Nissan, který si pořídili.

Vynikající prodejní výsledky Nissanu NOTE
Vynikající prodejní výsledky Nissanu NOTE
Vynikající prodejní výsledky Nissanu NOTE

Rozdělení kupujících z hlediska pohlaví a demografického složení je vcelku vyvážené, což podtrhuje pozici modelu jako rodinného vozu, a odpovídá to původnímu předpokladu, že NOTE bude obvykle jediným vozem v domácnosti – vozem pro každodenní použití, pro celou rodinu.

Téměř tři čtvrtiny zákazníků NOTE již dříve vlastnilo vůz ze segmentu větších vozů, zejména hatchback ze segmentu C. U modelu NOTE je zaujal velký vnitřní prostor, který nijak nekoliduje s kompaktními vnějšími rozměry. Klíčovým faktorem, který je nutné zdůraznit, je fakt, že rozvor Nissanu NOTE je delší, než rozvor VW Golf.

A co více, majitelé vozu NOTE považují za nejpádnější důvody své koupě praktičnost a prostornost. Zjistili, že ačkoli je NOTE dlouhý pouhých 408 cm, má stejně velký prostor pro nohy vzadu jako Audi A6 nebo BMW řady 5 (78 cm) a současně si zachoval největší objem zavazadlového prostoru ve své třídě (od 280 do 1 332 litrů).

Dalším klíčovým faktorem rozhodování u kupujících Nissanu NOTE je jeho dynamika a optimální sladění výkonu s jízdními vlastnostmi, které majitelům nabízí šanci si řízení i užít, přestože rodinné vozy na cestách příliš velké potěšení z řízení obecně neskýtají.

A konečně, při rozhovoru s kupujícími vozu NOTE vám více než třetina z nich řekne, že si Nissan NOTE pořídili především kvůli jeho vzhledu. To byl jeden z hlavních cílů, které si v koncepční fázi Nissan předsevzal. Zákazníci totiž ostatní vozy v kategorii kompaktních rodinných vozů obecně považují za vozy, které postrádají přitažlivý zevnějšek.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Porsche ČR startuje projekt QHERO na podporu mladých talentů v autobranži: cílem projektu je motivace studentů k aktivnímu zájmu o obor a praxi

Porsche ČR startuje projekt QHERO na...

QHERO, projekt komplexní podpory škol a studentů automobilového zaměření, zahájili v Integrované střední škole automobilní v Brně jednatelé společnosti Porsche Česká republika Vratislav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia se vyšplhala až na samotný vrchol seznamu nominací soutěže Světové auto roku (WCOTY), a to díky šesti nominacím modelů Kia, nově uváděných na trzích po celém světě.

Kia se vyšplhala až na samotný vrchol...

Mezi nominovanými je i gran turismo Kia Stinger: Vysoký počet nominací – jde ruku v ruce s nedávnou produktovou ofenzivou automobilky Kia. Porotci soutěže WCOTY budou hodnotit modely Picanto,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mladí lidé baží po trendy vozech – na zimu preferují SUV, v létě sahají po kupé a kabrioletech

Mladí lidé baží po trendy vozech –...

Za pět let vzrostl počet studentů a mladých do 25 let kupujících ojetiny o třetinu. Vlastnit automobil patří v dnešní době pro mnohé k základní výbavě – a jinak tomu není ani u...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Největší showroom značek Renault a Dacia otevřela skupina TUkas v Praze Malešicích pod názvem TUkas ČSAO

Největší showroom značek Renault a...

Na plochu více než 1000 m2 se vejde 13 vozů Renault, 7 vozů Dacia a 4 užitkové vozy z programu PRO+. Na fotografii zleva: Petr Lehký, Zdeněk Grund, Jiří Tůma Výstavba trvala 1,5 roku, náklady na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Nissan LEAF získal první mezinárodní cenu

Nový Nissan LEAF získal první...

Nový Nissan LEAF první ocenění získal na každoroční slavnostní události CES Unveiled v rámci veletrhu CES (Consumer Electronics Show), který pořádá asociace CTA (Consumer Technology...