Vynikající prodejní výsledky Nissanu NOTE

Jen pár dní po roce od svého uvedení na evropský trh dodal Nissan svůj 100 000 NOTE, tím se model NOTE zařadil na třetí místo ve svém segmentu v Evropě.

V segmentu B-MPV v Evropě tak zaujímá 9,6% tržní podíl. Pro polovinu kupujících je NOTE prvním vozem Nissan, který si pořídili.

Vynikající prodejní výsledky Nissanu NOTE
Vynikající prodejní výsledky Nissanu NOTE
Vynikající prodejní výsledky Nissanu NOTE

Rozdělení kupujících z hlediska pohlaví a demografického složení je vcelku vyvážené, což podtrhuje pozici modelu jako rodinného vozu, a odpovídá to původnímu předpokladu, že NOTE bude obvykle jediným vozem v domácnosti – vozem pro každodenní použití, pro celou rodinu.

Téměř tři čtvrtiny zákazníků NOTE již dříve vlastnilo vůz ze segmentu větších vozů, zejména hatchback ze segmentu C. U modelu NOTE je zaujal velký vnitřní prostor, který nijak nekoliduje s kompaktními vnějšími rozměry. Klíčovým faktorem, který je nutné zdůraznit, je fakt, že rozvor Nissanu NOTE je delší, než rozvor VW Golf.

A co více, majitelé vozu NOTE považují za nejpádnější důvody své koupě praktičnost a prostornost. Zjistili, že ačkoli je NOTE dlouhý pouhých 408 cm, má stejně velký prostor pro nohy vzadu jako Audi A6 nebo BMW řady 5 (78 cm) a současně si zachoval největší objem zavazadlového prostoru ve své třídě (od 280 do 1 332 litrů).

Dalším klíčovým faktorem rozhodování u kupujících Nissanu NOTE je jeho dynamika a optimální sladění výkonu s jízdními vlastnostmi, které majitelům nabízí šanci si řízení i užít, přestože rodinné vozy na cestách příliš velké potěšení z řízení obecně neskýtají.

A konečně, při rozhovoru s kupujícími vozu NOTE vám více než třetina z nich řekne, že si Nissan NOTE pořídili především kvůli jeho vzhledu. To byl jeden z hlavních cílů, které si v koncepční fázi Nissan předsevzal. Zákazníci totiž ostatní vozy v kategorii kompaktních rodinných vozů obecně považují za vozy, které postrádají přitažlivý zevnějšek.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Akce „Hyundai odměňuje české řidiče“ oslovila Česko

Akce „Hyundai odměňuje české...

Hyundai je dlouhodobě jediným opravdovým partnerem českých řidičů, nabízejícím za nedostižné ceny špičkové služby a produkty, vynikající výbavu, inovativní technologie, vrcholnou kvalitu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový vrcholný model rodiny Q: Audi Q8 zná českou cenu

Nový vrcholný model rodiny Q: Audi Q8...

Luxusně vybavené SUV ve stylu kupé pro podnikání i volný čas Audi Q8 50 TDI v České republice od 1 945 900 Kč; uvedení na trh v srpnu Atraktivní balíčky výbav Gravity a Technology Audi Q8...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai je podle J.D. Power nejspolehlivější značkou v automobilovém průmyslu

Hyundai je podle J.D. Power...

Nezávislá organizace J.D. Power zveřejnila studii spolehlivosti automobilů na území Velké Británie. Výzkum označil Hyundai jako nejspolehlivější značku na trhu. Automobilka v provedeném...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Značku Audi povede Marcel Archleb

Značku Audi povede Marcel Archleb

Novým vedoucím divize Audi společnosti Porsche Česká republika s.r.o. bude od 27. srpna 2018 Marcel Archleb a obsadí tak pozici ve vedení, která byla od května volná. „V panu Marcelu Archlebovi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ondřej Pavlík přechází z české a slovenské pobočky DKV řídit region severní, střední a východní Evropy i Turecka

Ondřej Pavlík přechází z české a...

„Jedním z mých hlavních úkolů bude v regionu úspěšně zavést DKV Box Europe,“ říká O. Pavlík. Dosavadní ředitel české a slovenské pobočky DKV Ondřej Pavlík od 1. 7. 2018 přechází...