Nejvíce hovorů se týká nabídky na výkup automobilu nebo požadavků na jeho ocenění při výkupu. Roste také počet hovorů, které se týkají pojištění vozu nebo jeho koupě na úvěr či leasing.
Centrální pražské telefonické centrum podle ní vyřizuje obchodní hovory do všech pěti zemí, ve kterých skupina AAA AUTO působí. I proto tvoří téměř třetinu z 228 zaměstnanců centra cizinci, kteří zajišťují hovory ve 13 jazycích.
Celé telefonické centrum aktuálně přechází na nové technologické řešení, které je v Evropě ojedinělé co do rozsahu i typu. Nový systém bude využívat IP technologie a umožní výrazné zefektivnění všech procesů a vytváření lokálních telefonických center, která budou řízená z pražské centrály.
Elektronické prodejní kanály se dnes v oblasti ojetých vozů stávají pro zákazníky AAA AUTO důležitější, než klasická fyzická návštěva některého z 46 autocenter. Spotřebitelé v České republice (na Slovensku, v Maďarsku, Polsku, – dle regionální varianty) si už zvykli na pohodlný a sofistikovaný kontakt na dálku prostřednictvím bezplatného telefonu 800 110 800 (dále dle konkrétní země) nebo internetu (www.aaaauto.cz + varianty email). Tímto způsobem byla loni domluvena transakce u více než 52 % automobilů, které skupina AAA AUTO vykoupila nebo prodala novým zákazníkům.