Velkoprostorový Mercedes-Benz v březnu v prodeji

V březnu 1999 uvede Mercedes-Benz velkoobjemový reprezentační vůz třídy V  v aktualizované podobě. Změny na voze se týkají nejen atraktivnějšího vzhledu a nového uspořádání interiéru s bohatší výbavou, ale také temperamentních a hospodárných vznětových motorů CDI nejmladší generace. Mercedes-Benz uvede na trh nejen velkoobjemový vůz s velkým prostorem, ale i možností jeho variabilního uspořádání.

Velkoprostorový Mercedes-Benz v březnu v prodeji

Velkoobjemový vůz Mercedes-Benz se stává ještě reprezentativnější a se svými třemi stylovými liniemi nabízí bohatý výběr výbav. Svým velkým prostorem a variabilním uspořádáním vyhoví jak rodině, tak i pro rekreační aktivity, ale současně je mimořádně vhodný i pro podnikání, kde může sloužit i jako atraktivní mobilní kancelář. Přestavitelné sedací moduly mohou být rozmístěny do konferenčního uskupení, a to i pro práci během jízdy. Velkorysý sklápěcí stůl plně poslouží ke psaní. Mobilní kancelář doplňuje například komunikační konzole s přípojkou pro druhý telefona faxovací přístroj, které dodává Mercedes-Benz jako příslušenství. Vůz lze vybavit i pracovištěm pro laptop a čtecí lampičkou.

Dosavadní vznětový agregát přeplňovaný turbodmychadlem nahrazují nové temperamentní, hospodárné a tiché motory CDI s přímým vstřikem nafty používající moderní techniku common-rail. Tyto motory již úspěšně pohánějí některé modely mercedesů třídy C a E. V modelu V 200 CDI dává tento motor s objemem 2151 cm3 výkon 75 kW a v rozmezí otáček 1600 až 2400 min-1 disponuje točivým momentem 250 Nm. 220 CDI má výkon zvýšený na 90 kW a nejvyšší točivý moment 300 Nm motor vytváří mezi 1800 – 2500 min-1 .


Tyto nové motory umožňují novým vozům získat větší zrychlení,lepší záběrové schopnosti a lépe zvládnout větší stoupání. Jejich příkladně tichý chod je v převážné míře výsledkem předvstřiku nafty: těsně před hlavní dodávkou paliva do spalovacího prostoru dává řídící jednotka motoru podnět ke vstřiku nepatrného množství nafty, které má za úkol spalovací prostor předehřát. Palivo přicházející s hlavním vstřikem se tak vznítí rychleji, takže nedochází k tak náhlému nárůstu teploty jako při použití obvyklé techniky vznětových motorů. Předvstřik snižuje akustický projev spalování natolik efektivně, žehlukové emise motorů CDI dosahují zřetelně nižších hodnot než u porovnatelných motorů s přímým vstřikem paliva.


Motory CDI ale dovolují nejen temperamentní a komfortní jízdu, ale přesvědčují i svými ekologickými kvalitami: V 200 CDI i V 220 CDI vykazují spotřebu pouhých 7,5 l nafty na 100km.


Také zážehové motory modelů V 230 a V 200 se prezentují v modifikovaném provedení. Nové je natáčení vačkového hřídele měnící časování sacích ventilů, elektronické řízení motoru s CAN sběrnicí dat a sekvenční vstřikování benzínu doplněné o regulaci detonačního spalování upravující automaticky zapalování podle kvalit použitého paliva. Výsledkem těchto opatření je vylepšený průběh točivého momentu a zisk na temperamentu vozu při rozjezdu. Pro všechny hnací agregáty třídy V platí po jejich modernizaci delší intervaly výměny motorového oleje po ujetí 22 500 km.


Také čtyřstupňová samočinná převodovka byla dále zdokonalena a přizpůsobena přenosu vyšších hodnot točivého momentu. Kromě toho ve spojení s novými motory CDI byla doplněna o funkci nazvanou dynamický řadící program. Toto elektronické řízení převodovky získává optimální okamžiky pro změnu převodového stupně na základě údajů informujících o poloze plynového pedálu, charakteru jízdy, zatížení vozidla nebo o připojení přívěsu.


Zvnějšku nyní působí třída V harmoničtěji a elegantněji. K těm nejzřetelnějším změnám patří nově provedená čelní maska a v barvě vozu provedené boční prahy, nárazníky a dveřní kliky a černě eloxované kovové kolejnice integrované do krytu zapuštěného okna.


Obsáhlé jsou změny v interiéru, mimo jiné zcela nové uspořádání spínačů a ovládání topení na střední konzole, nový kombinovaný přístroj s moderním číselníkem, nové osvětlené spínače elektrického ovládání oken a nastavování zpětných zrcátek, identifikace obsazenípředních sedadel a automatická registrace dětské sedačky pro funkci airbagu spolujezdce a rozšíření možnosti nastavení sedadla řidiče.


Více pohodlí a větší bezpečnost lze realizovat novou zvláštní výbavou vozu. Pro třídu V je nyní k dostání navigační systém, který řidiče pohodlně a spolehlivě dovede k požadovanému cíli. Systém Parktronic ulehčuje manévrování s vozem v omezeném parkovacím prostoru. Jako možnost další individuální úpravy se nabízí černá boční skla v zadní části vozu. Méně nápadná, ale o to užitečnější je síť uchycená na zadních střešních sloupcích zabraňující vypadnutí zavazadel při otevírání zadního víka.

Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.

Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.

 

Kontakt:
CAR MOTORS MB
Praha 3, Koněvova 143
+420 737 209 090
prodej@carmotorsmb.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum Jan Šmucler
Dvořákova 304, 346 01 - Horšovský Týn
379 412 279
plzen@smucler.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - LEGENDY 2019 Víkend v barvách značky Mercedes-Benz

LEGENDY 2019 Víkend v barvách značky...

Automobilová slavnost opět v celém areálu Výstaviště Praha v Holešovicích Termín konání: 17. – 19. května 2019 Poutavá expozice nejvýznamnějšího a tradičního partnera značky...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ultramid® od společnosti BASF představuje inovaci pro palivové články

Ultramid® od společnosti BASF...

Technický plast Ultramid® se úspěšně používá při výrobě palivových článků Toto řešení je standardem v novém vozidle Mercedes GLC F-CELL Ultramid® obstojí i v požadavcích na čistotu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Cena čtyřletých ojetin začíná stagnovat. Nová auta však stále zdražují

Cena čtyřletých ojetin začíná...

Ceny ojetých vozidel rostly v posledním roce rychleji než ceny nových. Zatímco nové vozy zdražily o 3,57 %, cena čtyřletých ojetin se v posledních čtyřech kvartálech zvýšila o 9,14 %. V...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Das WeltAuto dosáhlo od ledna do září více než 8% růstu prodeje

Das WeltAuto dosáhlo od ledna do září...

V síti Das WeltAuto se v prvních devíti měsících letošního roku prodalo 15 464 ojetých vozů V porovnání se stejným obdobím loňského roku vzrostl prodej o 8,2 % Největší zájem je o velmi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stará auta do šrotu? Lidé do nich naopak začínají více investovat

Stará auta do šrotu? Lidé do nich...

Akcie, virtuální měny, dluhopisy nebo třeba zlato. To všechno jsou produkty, které investoři hojně využívají. Posledních několik let se jako jedna z nejlepších možností, kam uložit...