Úspěšné vzkříšení značky přineslo Mototechně ocenění v soutěži 100 obdivovaných firem České republiky

Společnost AAA AUTO v roce 2012 vzkřísila dříve úspěšnou značku Mototechna.

1mototechna902

Značka Mototechna prodává zánovní vozy, které mají parametry vozů nových

– ve většině případů záruku od výrobce a cenu nižší až o 40 % oproti vozům novým. Za dobu své existence prodala Mototechna již téměř 20 000 vozů v České republice a více než 4 200 na Slovensku. Ocenění za úspěšné obnovení značky v rámci soutěže 100 obdivovaných firem České republiky je tak jen pomyslnou třešinkou na dortu.

Příběh Mototechny začíná na počátku 50. let, kdy došlo k založení společnosti národního podniku Mototechna. Jednalo se o obchodní organizaci s orientací na maloobchodní prodej, která postupně rozšiřovala svou nabídku a využívala nejmodernější technologie.

Současná Mototechna, která je jednou z prodejních značek skupiny AAA AUTO

– prošla zásadní obnovou, než se v roce 2012 znovu vrátila na český a slovenský trh. Je moderní společností, která svou nabídkou uspokojí nejnáročnější zákazníky. Specializuje se především na prodej kvalitních, minimálně užívaných vozů, jejichž nákupem lze výrazně ušetřit. Dnešní výběr značek a modelů je v Mototechně doslova neomezený, navíc bez čekacích lhůt.

V dubnu 2014 se zrodila nová značka Mototechna Premium

Její vznik si vyžádal trvale narůstající zájem o exkluzivní vozy. Pod tímto označením prodává společnost AAA AUTO vozy prémiových a exkluzivních značek s prodejní cenou přibližně od 500 tisíc korun výš, která je však stále o 20–40 % nižší oproti ceně nových vozů.

Mototechna se také postupně stala největším prodejcem takzvaných půlročních vozů

– tedy téměř nových automobilů s minimálním nájezdem. Nejčastějšími zákazníky jsou u těchto vozů firmy a podnikatelé, mnoho aut z nabídky také Mototechna prodává na export do řady zemí západní části Evropské unie.

Novodobá Mototechna má za cíl poskytnout motoristům kompletní servis

Při nákupu vozu mohou využít výhodné finanční služby, získat užitečnou kartu Mototechna MasterCard, ale také auto na místě pojistit. Připraven je kvalitní záruční a pozáruční servis, zahrnující i pneuservis a moderní lakovnu. Veškeré záležitosti spojené s provozem auta je tak možné řešit pohodlně na jednom místě.

Za dobu své existence prodala Mototechna téměř 20 000 vozů v České republice

– a více než 4 200 na Slovensku. Roční prodeje jsou ve srovnání s prvním rokem dvojnásobné. Každým rokem stoupá také průměrná cena prodaných vozů. Letos to je u nás již o 3,9 % více, než v roce 2015 a o 23,1 % více, než v prvním roce působení. Nejdražším prodaným vozem v loňském roce byl exkluzivní elektromobil Tesla model S za 3,5 miliónu korun.

Více na:

www.mototechna.cz

www.aaaauto.cz

 

 

 

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnost Volvo Cars usiluje o to, aby v roce 2025 tvořila 50 % jejího prodeje elektrická vozidla

Společnost Volvo Cars usiluje o to, aby v...

Společnost Volvo Cars zabývající se výrobou prémiových automobilů dnes oznámila, že si stanovila nový cíl: do roku 2025 mají padesát procent jejího celkového prodeje tvořit elektrická...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - MOOG® opět dodavatelem dílů řízení a zavěšení kol pro evropský seriál závodů NASCAR®

MOOG® opět dodavatelem dílů řízení...

Všichni soutěžící v závodech roku 2018 budou spoléhat na díly řízení a zavěšení kol přední světové značky MOOG® Oficiálním dodavatelem dílů řízení a zavěšení kol pro NASCAR®...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí 2018

Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí...

Objemy celosvětových prodejů vzrostly o 44,2 %, včetně společnosti Opel Vauxhall (OV), v 1. čtvrtletí se prodalo více než milion vozů[1]; Obrat skupiny činil 18,2 mld. EUR[2], což představuje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA a společnost Huawei představují svůj první vůz s mobilním připojením

Skupina PSA a společnost Huawei...

DS 7 Crossback je první vůz skupiny PSA, který používá platformu IoT, označovanou jako CVMP „Connected Vehicle Modular Platform“ a vybavenou technologií Huawei pro zajištění nabídky nových...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Hyundai i20: chytřejší, bezpečnější a s modernizovaným designem

Nový Hyundai i20: chytřejší,...

Nový rodinný vůz Hyundai nabízí svěží design, vyspělou konektivitu a nejmodernější bezpečnostní výbavu Všechny tři karosářské verze modelové řady i20 – pětidveřový i20,...