Úspěšné vzkříšení značky přineslo Mototechně ocenění v soutěži 100 obdivovaných firem České republiky

Společnost AAA AUTO v roce 2012 vzkřísila dříve úspěšnou značku Mototechna.

1mototechna902

Značka Mototechna prodává zánovní vozy, které mají parametry vozů nových

– ve většině případů záruku od výrobce a cenu nižší až o 40 % oproti vozům novým. Za dobu své existence prodala Mototechna již téměř 20 000 vozů v České republice a více než 4 200 na Slovensku. Ocenění za úspěšné obnovení značky v rámci soutěže 100 obdivovaných firem České republiky je tak jen pomyslnou třešinkou na dortu.

Příběh Mototechny začíná na počátku 50. let, kdy došlo k založení společnosti národního podniku Mototechna. Jednalo se o obchodní organizaci s orientací na maloobchodní prodej, která postupně rozšiřovala svou nabídku a využívala nejmodernější technologie.

Současná Mototechna, která je jednou z prodejních značek skupiny AAA AUTO

– prošla zásadní obnovou, než se v roce 2012 znovu vrátila na český a slovenský trh. Je moderní společností, která svou nabídkou uspokojí nejnáročnější zákazníky. Specializuje se především na prodej kvalitních, minimálně užívaných vozů, jejichž nákupem lze výrazně ušetřit. Dnešní výběr značek a modelů je v Mototechně doslova neomezený, navíc bez čekacích lhůt.

V dubnu 2014 se zrodila nová značka Mototechna Premium

Její vznik si vyžádal trvale narůstající zájem o exkluzivní vozy. Pod tímto označením prodává společnost AAA AUTO vozy prémiových a exkluzivních značek s prodejní cenou přibližně od 500 tisíc korun výš, která je však stále o 20–40 % nižší oproti ceně nových vozů.

Mototechna se také postupně stala největším prodejcem takzvaných půlročních vozů

– tedy téměř nových automobilů s minimálním nájezdem. Nejčastějšími zákazníky jsou u těchto vozů firmy a podnikatelé, mnoho aut z nabídky také Mototechna prodává na export do řady zemí západní části Evropské unie.

Novodobá Mototechna má za cíl poskytnout motoristům kompletní servis

Při nákupu vozu mohou využít výhodné finanční služby, získat užitečnou kartu Mototechna MasterCard, ale také auto na místě pojistit. Připraven je kvalitní záruční a pozáruční servis, zahrnující i pneuservis a moderní lakovnu. Veškeré záležitosti spojené s provozem auta je tak možné řešit pohodlně na jednom místě.

Za dobu své existence prodala Mototechna téměř 20 000 vozů v České republice

– a více než 4 200 na Slovensku. Roční prodeje jsou ve srovnání s prvním rokem dvojnásobné. Každým rokem stoupá také průměrná cena prodaných vozů. Letos to je u nás již o 3,9 % více, než v roce 2015 a o 23,1 % více, než v prvním roce působení. Nejdražším prodaným vozem v loňském roce byl exkluzivní elektromobil Tesla model S za 3,5 miliónu korun.

Více na:

www.mototechna.cz

www.aaaauto.cz

 

 

 

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vysokovýkonné modely i30 N a i30 Fastback N zvítězily v prestižních anketách pro sportovní vozy

Vysokovýkonné modely i30 N a i30...

Hyundai i30 Fastback N, vyráběný v Nošovicích u Frýdku-Místku, obdržel titul Auto Bild Sports Car of the Year – Hyundai i30 N si odnesl stejné ocenění v loňském roce Dalšího úspěchu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ještě ostřejší: Modernizované modely Audi RS 5 Coupé a RS 5 Sportback

Ještě ostřejší: Modernizované modely...

RS 5 Coupé* a RS 5 Sportback* s dynamickým vnějším designem Nový koncept ovládání s velkým displejem MMI touch Motor V6 Biturbo s 331 kW (450 k) a 600 N.m, 0–100 km/h za 3,9 sekundy Audi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai jezdí jinak

Hyundai jezdí jinak

Výzkum odhalil, že téměř jedna pětina majitelů vozidel s pohonem na benzin nebo naftu odmítá elektromobily, protože se obávají jízdy za nepříznivých povětrnostních podmínek, jako je...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai ve Velké Británii zkoumal jízdní styly řidičů

Hyundai ve Velké Británii zkoumal...

Nový výzkum značky Hyundai odhalil, že existuje ohromujících 36 750 různých způsobů řízení, na které má vliv dokonce i druh automobilu, který vlastníme Výrobce navázal spolupráci s Dr...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Češi chtějí ojetiny a elektromobilům moc nevěří

Češi chtějí ojetiny a elektromobilům...

Nejistota ohledně budoucnosti vozidel se spalovacími motory a stoupající ceny nových aut přiměly Čechy k tomu, aby čím dál častěji kupovali auta ojetá místo nových. Nejvíc přitom stojí o...