Úspěšné vzkříšení značky přineslo Mototechně ocenění v soutěži 100 obdivovaných firem České republiky

Společnost AAA AUTO v roce 2012 vzkřísila dříve úspěšnou značku Mototechna.

1mototechna902

Značka Mototechna prodává zánovní vozy, které mají parametry vozů nových

– ve většině případů záruku od výrobce a cenu nižší až o 40 % oproti vozům novým. Za dobu své existence prodala Mototechna již téměř 20 000 vozů v České republice a více než 4 200 na Slovensku. Ocenění za úspěšné obnovení značky v rámci soutěže 100 obdivovaných firem České republiky je tak jen pomyslnou třešinkou na dortu.

Příběh Mototechny začíná na počátku 50. let, kdy došlo k založení společnosti národního podniku Mototechna. Jednalo se o obchodní organizaci s orientací na maloobchodní prodej, která postupně rozšiřovala svou nabídku a využívala nejmodernější technologie.

Současná Mototechna, která je jednou z prodejních značek skupiny AAA AUTO

– prošla zásadní obnovou, než se v roce 2012 znovu vrátila na český a slovenský trh. Je moderní společností, která svou nabídkou uspokojí nejnáročnější zákazníky. Specializuje se především na prodej kvalitních, minimálně užívaných vozů, jejichž nákupem lze výrazně ušetřit. Dnešní výběr značek a modelů je v Mototechně doslova neomezený, navíc bez čekacích lhůt.

V dubnu 2014 se zrodila nová značka Mototechna Premium

Její vznik si vyžádal trvale narůstající zájem o exkluzivní vozy. Pod tímto označením prodává společnost AAA AUTO vozy prémiových a exkluzivních značek s prodejní cenou přibližně od 500 tisíc korun výš, která je však stále o 20–40 % nižší oproti ceně nových vozů.

Mototechna se také postupně stala největším prodejcem takzvaných půlročních vozů

– tedy téměř nových automobilů s minimálním nájezdem. Nejčastějšími zákazníky jsou u těchto vozů firmy a podnikatelé, mnoho aut z nabídky také Mototechna prodává na export do řady zemí západní části Evropské unie.

Novodobá Mototechna má za cíl poskytnout motoristům kompletní servis

Při nákupu vozu mohou využít výhodné finanční služby, získat užitečnou kartu Mototechna MasterCard, ale také auto na místě pojistit. Připraven je kvalitní záruční a pozáruční servis, zahrnující i pneuservis a moderní lakovnu. Veškeré záležitosti spojené s provozem auta je tak možné řešit pohodlně na jednom místě.

Za dobu své existence prodala Mototechna téměř 20 000 vozů v České republice

– a více než 4 200 na Slovensku. Roční prodeje jsou ve srovnání s prvním rokem dvojnásobné. Každým rokem stoupá také průměrná cena prodaných vozů. Letos to je u nás již o 3,9 % více, než v roce 2015 a o 23,1 % více, než v prvním roce působení. Nejdražším prodaným vozem v loňském roce byl exkluzivní elektromobil Tesla model S za 3,5 miliónu korun.

Více na:

www.mototechna.cz

www.aaaauto.cz

 

 

 

 

 

Související články

Volvo bude mít díky bioplynu první...

Volvácký výrobní závod v čínském Tchaj-čou přechází na bioplyn, díky čemuž se stává první klimaticky neutrální továrnou v Číně značky. Využívání bioplynu namísto zemního plynu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny jsou ještě výhodnější

Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny...

Toyota vyrukovala s jarní ofenzivou. Velkou část modelů lze pořídit s ještě větším zvýhodněním. V akční nabídce je teď také Prius s plug-in hybridním pohonem nebo Highlander. Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Superb dostupná další pohonné jednotky včetně nového plug-in hybridu

Superb dostupná další pohonné jednotky...

Čtvrtá generace modelu Superb vstupuje na český trh v dalších variantách. Nabídku motorizací obohacuje výkonný zážehový motor 2,0 TSI, karosářskou verzi kombi lze nově objednávat i s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda v Milánu představí vizi udržitelnosti

Honda v Milánu představí vizi...

Honda na festivalu Milan Design Week, který se uskuteční ve dnech 16. až 21. dubna, představí svůj rozvíjející se přístup k udržitelnějšímu produktovému designu a poprvé v Evropě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - LBX je tak trochu jiný Lexus do města

LBX je tak trochu jiný Lexus do města

LBX je zcela novým modelem pro nový trh značky Lexus v Evropě. Má ambice změnit pravidla hry a stát se klíčovým modelem k dalšímu růstu značky v tomto regionu. LBX, dosud nejkompaktnější...