Světový výrobce pneumatik Goodyear chce přispět ke zvýšení bezpečnosti dětí v mateřských školkách v ČR i na Slovensku

Společnost Goodyear Dunlop Tires Czech představila 13. května projekt s názvem „Goodyear – Bezpečná školka“

V rámci tohoto projektu obdrží v období od června do září 2008 1 100 mateřských škol v ČR a Slovensku sadu reflexních vest pro děti i dospělé.

Tisková konference se konala přímo v prostorách mateřské školky v Praze na Národní třídě, které reflexní vesty předal jako první školce v ČR M. Jursa, generální ředitel společnosti Goodyear Dunlop Tires Czech:

Světový výrobce pneumatik Goodyear chce přispět ke zvýšení bezpečnosti dětí v mateřských školkách v ČR i na Slovensku
Světový výrobce pneumatik Goodyear chce přispět ke zvýšení bezpečnosti dětí v mateřských školkách v ČR i na Slovensku

Děti si vesty hned vyzkoušely a vydaly se na procházku:

Světový výrobce pneumatik Goodyear chce přispět ke zvýšení bezpečnosti dětí v mateřských školkách v ČR i na Slovensku
Světový výrobce pneumatik Goodyear chce přispět ke zvýšení bezpečnosti dětí v mateřských školkách v ČR i na Slovensku
Světový výrobce pneumatik Goodyear chce přispět ke zvýšení bezpečnosti dětí v mateřských školkách v ČR i na Slovensku

Výrobce pneumatik značky Goodyear – proslulý svým přístupem k bezpečnosti řidičů pomocí nejnovějších inovací, technologií a materiálů – se v letošním roce rozhodl jít v podpoře bezpečnosti ještě dál a zaměřil se na nejmenší, avšak nejohroženější účastníky silničního provozu, děti z mateřských škol. V rámci projektu „Goodyear – Bezpečná školka“ obdrží 650 vybraných mateřských škol z České republiky sadu reflexních vest pro děti a dospělé, každá sada bude obsahovat 20 dětských vest a 3 vesty pro dospělé. Projekt bude současně probíhat i na Slovensku, kde bude vybráno 450 mateřských škol.

„Otázku bezpečnosti na českých i slovenských silnicích vnímáme velmi citlivě. Jsme si jisti, že mnohým řidičům pomáháme k bezpečnější jízdě prostřednictvím našich produktů. Kromě řidičů jsou tu však i další účastníci silničního provozu, kterým naše produkty přímo pomoci nemohou, proto jsme se zaměřili na ně. Pevně doufáme, že reflexní vesty, které děti dostanou, přispějí nejen k jejich lepší viditelnosti, a tím pádem vyšší bezpečnosti, ale napomohou i k tomu, že si děti budou více uvědomovat nebezpečí, které jim na silnici může hrozit,“ komentuje vznik projektu Richard Srbecký, vedoucí prodeje osobních a lehkých nákladních pneumatik Goodyear, a dodává: „Jsme realisté, a tak je nám jasné, že se díky tomuto projektu nezmění bezpečnost dětí ze dne na den. Avšak i kdyby měl pomoci zabránit třeba jen jedné nehodě, pak naše úsilí má smysl.“

Statistiky dopravních nehod jsou opravdu alarmující – za první čtvrtletí roku 2008 bylo evidováno celkem 38 628 nehod na pozemních komunikacích, při nichž bylo usmrceno 6 dětí, z toho 4 děti-chodci a 2 děti-spolujezdci. Bohužel ze statistiky vyplývá, že dochází k nárůstu usmrcených dětí-chodců. Zatímco v prvním čtvrtletí roku 2007 bylo usmrceno pouze 1 dítě-chodec, ve stejném období roku 2008 se jednalo o 4 děti.

Projekt „Goodyear – Bezpečná školka“ reaguje na tyto nelichotivé statistiky a klade si za cíl nejen zvýšit bezpečnosti dětí v rámci silničního provozu, ale i vzdělávat děti v této oblasti a upozornit veřejnost na výhody plynoucí z používání reflexních vest. Projekt probíhá od dubna do prosince 2008 v České republice a na Slovensku. Samotná distribuce reflexních vest bude realizována v období od června do začátku září tak, aby první vycházky v novém školním roce mohly děti absolvovat již v reflexních vestách.

Unikátní je na projektu výběr mateřských škol, do kterého budou zapojeni obchodní partneři společnosti Goodyear Dunlop Tires Czech. Díky jejich celostátnímu pokrytí budou rovnoměrně zastoupeny mateřské školky ze všech regionů. „Nechtěli jsme mateřské školky vybírat naslepo, proto jsme zvolili tento systém. Věříme, že díky místní znalosti našich partnerů budou vybrány školky, pro které budou reflexní vesty přínosem. Navíc díky našim partnerům s nimi budeme ve spojení, a budeme tak moci reagovat na jejich dotazy a potřeby v rámci podpory bezpečnosti silničního provozu,“ vysvětluje Richard Srbecký.

Goodyear

Goodyear je jedním z největších světových výrobců pneumatik. Společnost zaměstnává přibližně 70 000 pracovníků a své výrobky vyrábí ve více než 60 závodech ve 26 zemích světa.

Novinky společnosti Goodyear již více než sto let nasazují laťku pro celý automobilový průmysl. Goodyear je průkopníkem inovační bezpečnostní technologie známé jako RunOnFlat, jež řidiči umožňuje pokračovat v jízdě i po defektu pneumatiky. Goodyear je v této oblasti světovou špičkou: pneumatiky s touto technologií najdeme na různých vozech BMW, cenami ověnčeném Mini, vysoce výkonných vozech Mercedes-Benz a u dalších značek. V roce 2007 Goodyear dodal přes 2,5 milionu pneumatik RunOnFlat.

Více informací naleznete na adrese www.goodyearpneu.cz.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Formentor na poloostrově Formentor: Maják CUPRA

Formentor na poloostrově Formentor:...

Koncepční vůz CUPRA Formentor absolvoval poprvé cestu kolem mysu, po němž je pojmenován Inspirací designu prvního modelu, vyvinutého specificky pro značku CUPRA, byl vítr a Středozemní moře...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - „International Engine of the Year“: Motor Audi 2.0 TFSI zvítězil ve své třídě

„International Engine of the Year“:...

Velký úspěch pro Audi v důležité kategorii s výkonem od 150 do 250 k Šéf vývoje Audi Rothenpieler: „Mnohostranná jednotka 2.0 TFSI je motorem, který používáme také pro hybridní pohony a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai ve svých vozech představuje inteligentní systém čištění vzduchu

Hyundai ve svých vozech představuje...

Chytré čištění vzduchu sleduje a zvyšuje kvalitu vzduchu uvnitř vozu Cestující mohou v reálném čase kontrolovat kvalitu vzduchu v interiéru prostřednictvím informačního, zábavního a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - GRAND PRIX ZA DESIGN PRO NOVOU ÚPRAVU STANICE METRA JAVEL – ANDRÉ CITROËN V PAŘÍŽI

GRAND PRIX ZA DESIGN PRO NOVOU ÚPRAVU...

V soutěži Grand Prix Stratégies du Design 2019, kterou pořádá týdeník Stratégies, byli bronzovou medailí v kategorii Veřejný prostor – Značení – Muzeografie oceněni autoři nové...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Využití mobilních plateb za parkování výrazně roste. S jedinou aplikací zaplatíte v modré zóně i na parkovišti

Využití mobilních plateb za parkování...

Pro úhradu parkovného lidé stále častěji využívají mobilní platby. Díky nim je možné úhradu na ulici, a to i v modré zóně, nebo v parkovacích domech a obchodních centrech realizovat...