Stříbrná série vítězky Czech Women Talent pokračovala při šestém závodě seriálu sprintrally Rally Agropa Pačejov

Vítězka projektu Czech Women Talent DS3 R1 Lucie Červenkové prodloužila na západě Čech sérii druhých míst v Dámském poháru.

Na Lucii

– čtrnáct dní po startu v Kostelci čekala další soutěžácká výzva. Tratě pačejovské Agropy opět charakterizují zcela odlišné pasáže než předchozí podniky na Kopné a v Kostelci. Na mladou závodnici čekaly zkoušky s řadou zrádných horizontů a s častým střídáním rytmu. A západočeskou premiéru jí ještě ztížilo počasí, neboť déšť provázel velkou část seznamovacích jízd. A jeho stopy v některých úsecích zůstaly více než patrné.

Lucie, jenž začínala na chvostu nabité třídy 9 a čtvrtá v Dámském poháru popsala drobné trable:

„Agropa pro mě zase znamenala poznávání nových a neznámých tratí. S tolika horizonty jsem se zatím nikde nesetkala… A bohužel se začínalo nejtěžší vložkou, která se jela téměř kompletně v lese a po předchozím dešti byla hodně uklouzaná. Měla jsem z ní obrovský respekt, což se promítlo do časů. A sebevědomí nepřidaly ani hodiny a nutnost couvat v úvodním průjezdu.“

Servisní přestávka po dvou rychlostních zkouškách přišla mladé závodnici vhod, úvodní ´neúspěchy´ hodila za hlavu a do druhé sekce vyrazila jako vyměněná. Důkazem byly jeden čtvrtý a jen pátý čas mezi konkurencí třídy 9 a posun na druhé místo v Dámském poháru. Tím však také definitivně skončilo soupeření s Pavlínou Tydlačkovou a Olgou Lounovou…

„Škoda problémů a časové ztráty soupeřek, protože z toho mohl být zajímavý souboj až do cíle,“ přiznává Lucie a pokračuje: „V Pačejově jsem tak obhájila druhé místo mezi holkami z předchozích podniků, takže jsem byla v cíli spokojena. Rally Pačejov pro mě byla velmi zajímavá zkušenost a ač jsem se nevyvarovala během závodu několika chybiček, návrat na cílovou rampu a absolvování celého závodu vše zastínil.“

Lucii doplnil navigátor Tomáš Plachý:

„Rychlé pačejovské tratě vždy dokonale prověří závodnické ´srdíčko´ každého jezdce. Lucie na některých vložkách jednoznačně potvrdila jezdecké kvality, ale komplexně převládla snaha o zdárné dokončení náročné soutěže. A tak Citroën DS3 R1 ani do třetice nechyběl v cíli. Určitě jí za její výkon patří pochvala.“

Vůz Citroën DS3 R1B

– se nyní představí na Barum Czech Rally Zlín. Do jeho kokpitu usedne talentovaný Adam Kobliha.

„Adam mě zaujal svými výkony s vozem Citroën C2 R2 MAX právě ve sprintrally, proto jsme se dohodli na jednorázové prezentaci modelu DS3 R1B v rámci Barumky. Už se těším, jak ho přivítáme v našem servisním zázemí, a věřím, že bude patřit k černým koním třídy 9,“ odtajnil žhavou novinku šéf stáje Gekon Racing a promotér Citroën Racing Trophy CZ Tomáš Pletka.

Technické parametry Citroënu DS3 R1B:

Motor:

Řadový zážehový šestnáctiventilový čtyřválec DOHC o zdvihovém objemu 1598 ccm (vrtání 77 mm x zdvih 85,8 mm) uložený vpředu napříč. Nejvyšší výkon 125 k při 6000 ot/min. Maximální krouticí moment 165 Nm při 4200 ot/min.

Převodovka:

Pohon předních kol, pětistupňová převodovka. Stálý převod 13×64. Metalokeramická jednokotoučová spojka o průměru 200 mm. Hřebenové řízení s hydraulickým posilovačem.

Podvozek:

Vpředu zavěšení kol McPherson, vzadu torzní náprava typu H. Tlumiče pérování Citroën Racing, vinuté pružiny. Kotoučové jednopístkové brzdy, vpředu s ventilovanými kotouči průměru 266 x 22 mm vzadu s plnými kotouči průměru 247 x 9 mm. Šestnáctipalcová kola 6,5 x 16″, pneumatiky 200×60 R16.

Rozměry a hmotnost:

Třídveřová zesílená samonosná karoserie s vevařeným ochranným rámem. Délka 3948 mm, šířka 1715 mm, rozvor 2465 mm. Rozchod kol 1520/ 1490 mm. Minimální hmotnost FIA 1180 kg. Bezpečnostní nádrž o objemu 50 litrů.

Společnost GEKON RACING s.r.o.

– je distributorem náhradních dílů a přestavbových kitů pro vozy Citroën C2 R2 MAX a Citroën DS3 R3T a DS3 R1. V případě potřeby GEKON RACING s.r.o. poskytne všem zájemcům o starty s vozy Citroën detailní informace.

Kontakt: GEKON RACING s.r.o. (Tomáš Pletka, tel.: 777 853 681, e-mail: gekonracing@email.cz)

Autorizovaný prodej a servis vozů CITROËN

více než 20 let zkušeností/ autobazar/ specialista na užitkové vozy

Kontakt:
INTENSYS-CZ
Praha 9, Českobrodská 831
281 931 109, 281 932 525
prodej@intensys.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA organizuje již druhý rok po sobě den věnovaný továrně budoucnosti

Skupina PSA organizuje již druhý rok po...

Fórum Armanda Peugeota v Poissy (v pařížském regionu) hostilo 20. září den věnovaný Továrně budoucnosti, který uspořádala skupina PSA. Na #BoosterDayPSA se sešlo 80 partnerů a největších...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - VIDEO – Citroën SUV C3R aircross – Autosalon Frankfurt 2017

VIDEO – Citroën SUV C3R aircross...

Moderátor Viktor Tamayo se svým štábem představuje novinky pořízené u automobilky Citroën přímo z autosalonu ve Frankfurtu.

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ROADSHOW CITROËN EXPERIENCE STARTUJE 15. ZÁŘÍ A UKÁŽE POPRVÉ V ČR NOVINKU CITROËN C3 AIRCROSS

ROADSHOW CITROËN EXPERIENCE STARTUJE 15....

Čeká na Vás poslední novinka značky Citroën: nové kompaktní SUV C3 Aircross:   Letošní ročník akce Citroën Experience – se bude konat u obchodních center na 25 místech po celé...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Je Škoda Fabia nejlepší? Největší porovnávací test v ČR

Je Škoda Fabia nejlepší? Největší...

Ve spolupráci s UAMK.cz, usporne.info a ČRo1 jsme ji postavili proti sedmi dalším konkurentům. Fabia tak vyzvala Kia Rio, Citroen C3, Ford Ka+, Dacia Sandero, Renault Clio, Opel Corsa a Hyundai i20 a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Díky spolupráci mezi skupinou PSA a společností Vinci Autoroutes překonal poprvé autonomní vůz Citrroen C4 Picasso mýtnou bránu

Díky spolupráci mezi skupinou PSA a...

Ve středu 12. července v 10:30 překonal v dálniční síti Vinci Autoroutes autonomní vůz se samočinným řízením v plně autonomním režimu poprvé mýtnou bránu. Autonomní vůz Citroën C4...