Společnosti BILLA s.r.o. a SHELL Czech Republic a.s. včera představily v České republice nový prodejní koncept stop & shop na první čerpací stanici SHELL Praha Vídeňská

1shellabilla01000

Formát spojení čerpací stanice a obchodního řetězce zaměřeného na prodej potravin je u nás novinkou.

SHELL i BILLA

1shellabilla11000

– patří mezi nejsilnější hráče na českém trhu v oblasti prodeje paliv a potravin. Své dlouholeté zkušenosti z těchto segmentů doma i v zahraničí chtějí se společným důrazem na kvalitu a špičkový servis propojit pro maximální pohodlí svých zákazníků. Do České republiky nyní přináší nejen novou obchodní strategii, ale i naprosto nový rozměr nakupování.

Společnosti SHELL a BILLA otevřením obchodů stop & shop zahajují pilotní projekt spolupráce s cílem inovovat servis nabízený zákazníkům obou společností. Vysoce kvalitní paliva SHELL se nyní potkávají s širokým sortimentem čerstvých potravin BILLA na jednom místě, k dispozici budou 24 hodin denně 7 dní v týdnu a za rozumné ceny. Obchod stop & shop zkrátka poskytne pohodlné, prostorné a přátelské nakupování.

V mini marketu BILLA na čerpací stanici SHELL

– se zákazníci mohou těšit na široký sortiment, který by měl uspokojit požadavky téměř každého, kdo potřebuje udělat běžný nákup či rychle doplnit chybějící zásoby v domácnosti. Zatímco vyškolená obsluha čerpací stanice SHELL dotankuje nádrž, může si řidič v klidu obstarat každodenní nákup základních potravin od čerstvého pečiva, sýrů, uzenin a nápojů přes mražené zboží až po ovoce a zeleninu. To vše pak zaplatit najednou u jedné pokladny.

Čerpací stanice, kde je tento nový prodejní koncept zaváděn

– prošla celkovou přestavbou a je uzpůsobena tak, aby zde mohlo být zboží přehledně umístěno a seřazeno. „Hledáme neustále způsoby, jak zlepšovat a rozšiřovat služby dostupné na našich čerpacích stanicích současně s nabídkou vysoce kvalitních paliv. Minuty ušetřené při takových činnostech jako jsou tankování nebo nákup běžných potravin, mohou znamenat více volného času či menší stres v každodenní realitě každého z nás. S podobným konceptem máme dobré zkušenosti ze zahraničí, a proto věřím, že zákazníci tuto novinku ocení i u nás,“ vysvětluje Petr Pražský, zodpovědný za provoz čerpacích stanic SHELL ve střední a východní Evropě.

Každá prodejna nabídne přes 1000 prodejních položek

– vedle klasického sortimentu známého z běžných supermarketů pak také chutné teplé občerstvení. „Jsme rádi, že i čeští zákazníci mají konečně možnost vyzkoušet a především si užít hlavní benefity konceptu stop & shop. Tento formát je v zahraničí velmi populární a my doufáme ve stejnou oblibu i u nás. Přináší totiž mnoho výhod a v dnešní uspěchané době nabízí jednoduchou a pohodlnou cestu, jak vše zvládnout co nejrychleji se zárukou prvotřídní kvality. Stejně jako v našich supermarketech, i v prodejnách stop & shop budeme nabízet kvalitní potraviny, z nichž více než 70 % má český původ,“ dodal Jaroslaw Szczypka, generální ředitel BILLA Česká republika.

Zákazníci mohou ode dneška vyzkoušet nový koncept BILLA stop & shop na čerpací stanici SHELL Vídeňská. V průběhu června dojde k otevření dalších čtyř prodejen obdobného konceptu. Kromě další expanze budou obě společnosti po důkladné analýze upravovat sortiment k dosažení maximálního pohodlí zákazníků. „Klademe si za cíl nabídnout ty nejlepší produkty z obou odvětví – paliva i potraviny – na jednom místě, abychom našim zákazníkům přinesli ještě větší komfort a úsporu času,“ shodují se Jaroslaw Szczypka a Petr Pražský.

Společnost Shell Czech Republic a.s.

– zastupuje obchodní zájmy Skupiny Shell v České republice. Provozuje rozsáhlou síť čerpacích stanic, systém palivových karet euroShell a plní letadla leteckým palivem na nejvýznamnějších českých letištích. Více informací naleznete na www.shell.cz

BILLA ČR

– je součástí REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1990. S obratem ve výši 22,6 mld. Kč, více než dvěma sty filiálek a necelými 6 tisíci zaměstnanci je lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí výběr známých i svých privátních značek, mezi jinými značku produktů v bio kvalitě Naše bio, značku pro výhradně české maso Vocílka či cenově výhodnou značku Clever. Čerstvý segment se soustředí na lahůdky, pečivo, ovoce a zeleninu, mléčné produkty, maso a chlazený sortiment.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jak si poradit, když s autem zapadnete ve sněhu

Jak si poradit, když s autem zapadnete ve...

Projížďka autem zimní zasněženou krajinou je pro spolujezdce pohádková. Řidič však musí být ve střehu, protože jízda je ošemetná a při chvilce nepozornosti můžete zapadnout. To je pak...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Se sloganem „Proč ne teď?“: SEAT Tarraco, bez výmluv

Se sloganem „Proč ne teď?“: SEAT...

Světová premiéra inspirující televizní reklamy na nové SUV značky SEAT Mezinárodní kampaň byla připravena reklamní agenturou C14torce SEAT tento týden spouští mezinárodní televizní kampaň...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai opět získává prestižní ocenění za nejmodernější design: iF Design Award obdržel již pátým rokem v řadě

Hyundai opět získává prestižní...

Hyundai Motor získal ocenění iF Design Award pátým rokem v řadě: letošními laureáty jsou model Palisade a koncepční vůz Le Fil Rouge Hyundai pokračuje ve své ambici zpřístupňovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SPOLEČNOST HONDA NECHALA POPRVÉ KRÁTCE NAHLÉDNOUT DO INTERIÉRU PROTOTYPU ELEKTROMOBILU, KTERÝ SMĚŘUJE NA ŽENEVSKÝ AUTOSALON

SPOLEČNOST HONDA NECHALA POPRVÉ KRÁTCE...

Společnost Honda nechala poprvé krátce nahlédnout do interiéru prototypu svého kompaktního elektromobilu V přístrojové desce na celou šířku vozu se snoubí čistý a střídmý design s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Neobvyklá povolání v automobilovém průmyslu: Automobilový sochař

Neobvyklá povolání v automobilovém...

Modeláři dávají automobilu tvar pomocí syntetické hlíny, z níž vytvářejí model v životní velikosti Nové technologie toto řemeslo nevytlačily, protože se jedná o klíčový aspekt...