Skupina PSA dokončila díky zapojení celé společnosti a jejích akcionářů v rekordně krátkém čase svůj plán „Back in the Race“

Tento plán položil základy, jejichž cílem je zajistit hospodářskou obnovu Skupiny po velmi složitém období.

Skupina PSA minulý týden zveřejnila svůj nový plán „Push to Pass“

– který má zajistit v příštích šesti letech organický růst zisku. V nestálém mezinárodním prostředí je klíčem k úspěchu hbitost a provozní výkonnost. To obnáší nutnost přizpůsobit organizaci společnosti tak, aby byla efektivnější, svižnější a měla ve spojení se situaci na místním trhu větší údernou sílu.

V České republice se skupina PSA rozhodla chopit obchodní příležitosti pro optimalizaci svého rozvoje a zvolila si skupinu EMIL FREY jako obchodního partnera pro distribuci značek Peugeot, Citroën a DS.

Skupina EMIL FREY se stává pro skupinu PSA efektivním obchodním partnerem v důležité zemi. Toto rozhodnutí nemá žádný dopad na průmyslové závazky skupiny PSA. Továrna v Kolíně zůstává i nadále klíčovým prvkem průmyslové strategie skupiny PSA a jejího plánu „Push to Pass“.

EMIL FREY Group je významným subjektem automobilového průmyslu

– který má dlouholeté zkušenosti s prodejem a je již v zemi přítomen jako dovozce nabízející silnou finanční pozici a odpovědný postoj k občanům.

EMIL FREY Group je významná švýcarská soukromá rodinná firma, která v automobilovém průmyslu působí již více než 90 let, má 7 500 zaměstnanců, 5 miliard eur obratu a ve 12 zemích prodává 270 000 vozů sedmnácti dovážených značek.

Skupina PSA proto potvrzuje podpis Share Purchase Agreement / dohody o koupi akcií/ s mezinárodní skupinou EMIL FREY

Slavnostní podpis proběhl v pátek 8. dubna ve večerních hodinách

a po uplynutí zákonem stanovené lhůty se skupina Emil Frey stane 1. července 100% vlastníkem současných poboček Peugeot a Citroën v ČR.

Všechny pracovní smlouvy zaměstnanců a jejich seniorita budou zachovány, stejně jako koncesionářské smlouvy a stávající vztahy s dodavateli. Nedochází ani ke změnám v managementu jednotlivých poboček v ČR.

PSA Group

Skupina PSA Peugeot Citroën, za kterou stojí tři světově proslulé značky Peugeot, Citroën a DS

– prodala po celém světě v roce 2015 celkem 3 miliony vozů. Jako druhý největší výrobce automobilů v Evropě dosáhla skupina v roce 2015 obratu 54 miliardy eur. Skupina PSA Peugeot Citroën je evropským lídrem z hlediska emisí CO2, průměrné emise CO2 v roce 2015 činily 104,4 g/km. Její aktivity zahrnují i financování (Banque PSA Peugeot Citroën Finance) a výrobu automobilového příslušenství (Faurecia).

Více informací na:

www.groupe-psa.com/en

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
PYRAMIDA Centrum
U Pyramidy 721, 252 43 Praha – Průhonice
267 751 006, NONSTOP HELP SERVIS 602 182 424
prodej@pyramidacentrum.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ZNAČKA DS MÁ V ČR NOVÉ VEDENÍ

ZNAČKA DS MÁ V ČR NOVÉ VEDENÍ

Skupina Emil Frey v České republice jmenovala do funkce ředitelky značky DS od 1.července 2018 Martinu Bedrnovou. Ta doposud zastává funkci marketing leadera pro značky skupiny PSA. Značka DS,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Značka Emil Frey Select se stala oficiálním automobilovým partnerem fotbalového klubu SK Slavia Praha

Značka Emil Frey Select se stala...

Nedávno zrozená značka Emil Frey Select a legendární fotbalový klub SK Slavia Praha uzavřely dohodu o spolupráci. Vkladem firmy Emil Frey je zapůjčení 23 vozů z programu Emil Frey Select, které...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA je evropským lídrem v oblasti lehkých užitkových vozů (LUV) a v rámci své ofenzívy obnovuje svou nabídku v segmentu malých dodávek

Skupina PSA je evropským lídrem v...

Posílení produktové ofenzívy LUV skupiny PSA v rámci Core Model Strategy plánu Push to Pass Po obnovení řady kompaktních dodávek v roce 2016 nastala další etapa modernizace nabídky LUV Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ NAZVANOU „INSPIRED BY“ VAŠÍ TOUHOU PO SVOBODĚ OD ROKU 1919 !

CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ...

Citroën spouští v těchto dnech novou kampaň, jejíž sdělení zní „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“. Tento nový mezinárodní reklamní spot uvádí na scénu motto...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí 2018

Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí...

Objemy celosvětových prodejů vzrostly o 44,2 %, včetně společnosti Opel Vauxhall (OV), v 1. čtvrtletí se prodalo více než milion vozů[1]; Obrat skupiny činil 18,2 mld. EUR[2], což představuje...