Škoda na Rallye Akropolis (4.- 6.června 2004)

Toni Gardemeister i Armin Schwarz odstoupili již během první etapy.

Vzhledem k požáru v motoru byl Toni Gardemeister nucen odstoupit v průběhu páteční etapy při rychlostní zkoušce. Tonimu patřila po osmi rychlostních zkouškách 12. příčka průběžného pořadí.Armin Schwarz byl nucen odstoupit již na druhé rychlostní zkoušce první etapy. Příčinou bylo poškozené zavěšení zadního kola.


Proto již nemohli zasáhnout do výsledků soutěže, ale nově zavedená pravidla jim umožnila pokračovat v Rallye Akropolis a využít zbývajících 13 rychlostních zkoušek pro velmi cenné testy v ostrých podmínkách náročné soutěže.


Vývojový program týmu Škoda Motorsport pro rok 2004 bude pokračovat Arminovou účastí na německé Saarland Rallye (18. – 19. června). Toni Gardemeister se představí na finské soutěži Exide Rallye (2. – 3. července) a startovat bude i na domácí půdě mladoboleslavského týmu Rallye Bohemia (9. – 11. července). Oba jezdci se do programu mistrovství světa vrátí na srpnové Finské rallye.


Martin Mühlmeier – vedoucí týmu Škoda Motorsport: “První den soutěže pro nás začal velmi dobře. Tonimu patřilo šesté místo a odstup od vedoucích jezdců byl přesně takový, jaký jsme očekávali. Naneštěstí nás ale potkaly nečekané problémy se spolehlivostí. Musíme se zaměřit na to, abychom mohli být konkurenceschopní po celé tři dny. Systém SupeRally nám umožnil najet téměř 450 kilometru mimořádných testů. Takovou příležitost jsme dříve neměli a získali jsme díky tomu poznatky, které se jinde, než v ostré soutěži získat nedají.“


Armin Schwarz: “Dnešek jsme Toni i já věnovali zkoušení různých typu pneumatik, abychom poznali, co funguje a co nikoli. Celkově jsem byl potěšen tím, že dokud jsme byli v soutěži, byli jsme přesně tam, kde jsme po našich testech očekávali, že budeme. Odhalili jsme několik oblastí, na kterých musíme dále zapracovat a byl to pro nás dobrý vstup do první rallye.“


Toni Gardemeister: “První den byl pro nás velmi dobrý a moje šesté místo po RZ4 a RZ5 nám ukázalo pokrok, jakého jsme dosáhli. Včerejšek nebyl tak dobrý hlavně kvůli tomu, že jsme startovali do rychlostních zkoušek vždy jako první. Dnes to bylo jenom o trochu lepší. Důležité ale je, že jsme se hodně naučili, což byl náš hlavní cíl.“

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÝ PEUGEOT 5008: Sedmimístné SUV pro cestování první třídou

NOVÝ PEUGEOT 5008: Sedmimístné SUV pro...

Už za pár měsíců dorazí na evropské trhy jako postrach konkurence. Jako inovativní záležitost nastavující v segmentu C-SUV tak trochu nová měřítka. Nový Peugeot E-5008 se stane jediným...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Pohlednice: Ze života MINI Countryman SE ALL4

Pohlednice: Ze života MINI Countryman SE...

Čistě elektrické MINI Countryman SE ALL4 poslalo se světa pár „čumkaret“. Jak si cestuje a užívá volnosti na jakémkoli povrchu díky pohonu všech kol ALL4. Jde to, protože tenhle crossover se...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Lexus prodlužuje hybridům jízdu na elektřinu

Lexus prodlužuje hybridům jízdu na...

Prémiová automobilka Lexus vyvinula systém, který optimalizuje hybridní pohon tak, aby vůz zůstal v elektrickém režimu co nejdéle. Systém Predictive Efficient Drive automaticky optimalizuje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Fanoušci rychlosti a motorsportu, připravte se na sezónu a akce!

Fanoušci rychlosti a motorsportu,...

Zakladatel týmu Effective Racing Vladimír Netušil představil detailní plán závodů Formule 3 pro nadcházející rok a navíc i novou inovativní možnost – zážitkové Paddock pasy, které...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Svět mobility se mění: Nový ID. Buzz GTX představuje nejvýkonnější Bulli všech dob

Svět mobility se mění: Nový ID. Buzz...

Značka Volkswagen Užitkové vozy představila ve světové premiéře nový model ID. Buzz GTX s nejvyšším výkonem až 250 kW (340 k). To neznamená nic jiného, než že jde o nejvýkonnější Bulli...