Škoda na Rallye Akropolis (4.- 6.června 2004)

Toni Gardemeister i Armin Schwarz odstoupili již během první etapy.

Vzhledem k požáru v motoru byl Toni Gardemeister nucen odstoupit v průběhu páteční etapy při rychlostní zkoušce. Tonimu patřila po osmi rychlostních zkouškách 12. příčka průběžného pořadí.Armin Schwarz byl nucen odstoupit již na druhé rychlostní zkoušce první etapy. Příčinou bylo poškozené zavěšení zadního kola.


Proto již nemohli zasáhnout do výsledků soutěže, ale nově zavedená pravidla jim umožnila pokračovat v Rallye Akropolis a využít zbývajících 13 rychlostních zkoušek pro velmi cenné testy v ostrých podmínkách náročné soutěže.


Vývojový program týmu Škoda Motorsport pro rok 2004 bude pokračovat Arminovou účastí na německé Saarland Rallye (18. – 19. června). Toni Gardemeister se představí na finské soutěži Exide Rallye (2. – 3. července) a startovat bude i na domácí půdě mladoboleslavského týmu Rallye Bohemia (9. – 11. července). Oba jezdci se do programu mistrovství světa vrátí na srpnové Finské rallye.


Martin Mühlmeier – vedoucí týmu Škoda Motorsport: “První den soutěže pro nás začal velmi dobře. Tonimu patřilo šesté místo a odstup od vedoucích jezdců byl přesně takový, jaký jsme očekávali. Naneštěstí nás ale potkaly nečekané problémy se spolehlivostí. Musíme se zaměřit na to, abychom mohli být konkurenceschopní po celé tři dny. Systém SupeRally nám umožnil najet téměř 450 kilometru mimořádných testů. Takovou příležitost jsme dříve neměli a získali jsme díky tomu poznatky, které se jinde, než v ostré soutěži získat nedají.“


Armin Schwarz: “Dnešek jsme Toni i já věnovali zkoušení různých typu pneumatik, abychom poznali, co funguje a co nikoli. Celkově jsem byl potěšen tím, že dokud jsme byli v soutěži, byli jsme přesně tam, kde jsme po našich testech očekávali, že budeme. Odhalili jsme několik oblastí, na kterých musíme dále zapracovat a byl to pro nás dobrý vstup do první rallye.“


Toni Gardemeister: “První den byl pro nás velmi dobrý a moje šesté místo po RZ4 a RZ5 nám ukázalo pokrok, jakého jsme dosáhli. Včerejšek nebyl tak dobrý hlavně kvůli tomu, že jsme startovali do rychlostních zkoušek vždy jako první. Dnes to bylo jenom o trochu lepší. Důležité ale je, že jsme se hodně naučili, což byl náš hlavní cíl.“

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai na veletrhu v Hannoveru představí vodíkové nákladní auto

Hyundai na veletrhu v Hannoveru...

Elektricky poháněné nákladní vozidlo s palivovými články bude uvedeno na trh v roce 2019 Nákladní vozidlo dává najevo své ekologické vlastnosti osobitým designem Plány pro evropský trh...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektrické SUV Audi e-tron se v San Franciscu představilo s pneumatikami Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV

Elektrické SUV Audi e-tron se v San...

Audi si pro své první elektrické SUV vybralo ultra-výkonné pneumatiky Goodyear Společnost Audi dnes odhalila model e-tron, první plně elektrické SUV z produkce této německé automobilky. Goodyear...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektrizující potěšení z jízdy: Audi e-tron

Elektrizující potěšení z jízdy: Audi...

Výkon až 300 kW a elektrický pohon všech kol pro mimořádné provozní vlastnosti Dojezd více než 400 kilometrů dle WLTP a rychlé nabíjení výkonem až 150 kW Virtuální vnější zpětná...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Rekordní TERIBEAR s podporou ŠKODA AUTO

Rekordní TERIBEAR s podporou ŠKODA AUTO

ŠKODA AUTO počtvrté generálním partnerem charitativních běhů Nadace Terezy Maxové dětem Pražský Vítkov a Mladá Boleslav: 10 dnů, přes 19 000 účastníků, 346 384 km a 10 179 375 Kč na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Investice do budoucnosti: Závod ŠKODA AUTO ve Vrchlabí podporuje nadějné studenty

Investice do budoucnosti: Závod ŠKODA...

ŠKODA AUTO pravidelně umožňuje žákům a studentům získat praktické zkušenosti v závodě ve Vrchlabí ŠKODA poskytuje možnost exkurzí ve výrobě a v tréninkovém centru pro žáky...