Škoda Auto na probíhajícím mistrovství světa v ledním hokeji 2002

Škoda Auto je již tradičně hlavním sponzorem hokejového mistrovství světa ve Švédsku, které probíhá v těchto dnech a potrvá až do 11.května 2002. Škodovky jsou oficiálními vozy světového šampionátu již od roku 1992, hlavním sponzorem mistrovství se stala Škoda Auto rok poté.

Pro účastníky, činovníky, rozhodčí a zvláštní hosty šampionátu bude určeno více než 40 vozů značky Škoda. Oficiálnímu vozovému parku mistrovství v Göteborgu, Jönköpingu a Karlstadu dominuje nejnovější model, Škoda  Superb,  který právě v jarních měsících vstupuje na klíčové evropské trhy, včetně švédského.


Rychlost, týmový duch a schopnost prosadit se na světové úrovni, to jsou vlastnosti rozhodující o úspěchu na ledě. Škoda Auto se s nimi ztotožňuje, jsou pro ni základem úspěchu v  náročném konkurenčním prostředí automobilového průmyslu a zároveň se odrážejí v jejích produktech. Přítomnost značky na akci světového významu je součástí dlouhodobé firemní strategie sponzoringu.


Škoda Auto je rovněž oficiálním partnerem české hokejové reprezentace, která za uplynulé desetiletí získala čtyři zlaté a tři bronzové medaile.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Porsche ČR startuje projekt QHERO na podporu mladých talentů v autobranži: cílem projektu je motivace studentů k aktivnímu zájmu o obor a praxi

Porsche ČR startuje projekt QHERO na...

QHERO, projekt komplexní podpory škol a studentů automobilového zaměření, zahájili v Integrované střední škole automobilní v Brně jednatelé společnosti Porsche Česká republika Vratislav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia se vyšplhala až na samotný vrchol seznamu nominací soutěže Světové auto roku (WCOTY), a to díky šesti nominacím modelů Kia, nově uváděných na trzích po celém světě.

Kia se vyšplhala až na samotný vrchol...

Mezi nominovanými je i gran turismo Kia Stinger: Vysoký počet nominací – jde ruku v ruce s nedávnou produktovou ofenzivou automobilky Kia. Porotci soutěže WCOTY budou hodnotit modely Picanto,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mladí lidé baží po trendy vozech – na zimu preferují SUV, v létě sahají po kupé a kabrioletech

Mladí lidé baží po trendy vozech –...

Za pět let vzrostl počet studentů a mladých do 25 let kupujících ojetiny o třetinu. Vlastnit automobil patří v dnešní době pro mnohé k základní výbavě – a jinak tomu není ani u...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Největší showroom značek Renault a Dacia otevřela skupina TUkas v Praze Malešicích pod názvem TUkas ČSAO

Největší showroom značek Renault a...

Na plochu více než 1000 m2 se vejde 13 vozů Renault, 7 vozů Dacia a 4 užitkové vozy z programu PRO+. Na fotografii zleva: Petr Lehký, Zdeněk Grund, Jiří Tůma Výstavba trvala 1,5 roku, náklady na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Nissan LEAF získal první mezinárodní cenu

Nový Nissan LEAF získal první...

Nový Nissan LEAF první ocenění získal na každoroční slavnostní události CES Unveiled v rámci veletrhu CES (Consumer Electronics Show), který pořádá asociace CTA (Consumer Technology...