PSA Peugeot Citroën míří ke 4 milionům vozů ročně

Pětiletá bilance úspěchů

V předvečer zahájení mezinárodního autosalónu v Paříži se minulý týden s novináři setkal Jean-Martin Folz, president sdružení PSA Peugeot Citroën. Připomněl úspěchy, které PSA provázejí od jejího vzniku a nastínil i další vývoj spolupráce obou automobilek.


Období 1998 – 2002 charakterizoval jako etapu, pro níž je synonymem „růst PSA“. Za pět let existence PSA se totiž zvýšily prodeje o 54%. Na evropském trhu se podíl PSA v roce 2001 zvýšil na 15 % proti 11,9 % v roce 1997.


Optimistické jsou výsledky skupiny PSA za prvních 8 měsíců roku 2002. Na konci srpna činil podíl na trhu Evropy dokonce 15,5 %. Ve střední Evropě se PSA posunulo z 9. místa v roce 1998 na 2. příčku v roce letošním. Potěšitelné prodeje zaznamenalo PSA zejména v Číně a Brazílii.


Pro rok 2002 si PSA Peugeot Citroën naplánovalo prodat po celém světě 3 250 000 vozů obou značek. Tuto metu skupina PSA hodlá překonat i přesto, že konjunktura automobilových trhů je obecně zmrazená a trhy vykazují celkový pokles. V horizontu roku 2006 hodlá podle slov J-M.Folze PSA Peugeot Citroën prodávat ročně kolem 4 milionů vozů.


V čem je tajemství úspěchů takové přízně zákazníků a popularity vozů? Především se vychází z přání zákazníků při vývoji nových modelů, pravidelně jsou podle stejných hledisek inovovány modely stávající. Velká pozornost je kladena na vývoj technologií. Příkladem z poslední doby mohou být nejmodernější dieselové motory HDi a filtry pevných částic.


Mění se i celková politika PSA. Od počátků, charakterizovaných založením platformy spolupráce v roce 1998, přes kooperaci konstruktérů až po vytvoření vysoce efektivní a účinné skupiny. Taková je skupina PSA Peugeot Citroën současnosti.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum BARTH a.s.
Bratří Štefanů 985, 500 03 - Hradec Králové
494 945 105
autocentrum@autocentrum.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ NAZVANOU „INSPIRED BY“ VAŠÍ TOUHOU PO SVOBODĚ OD ROKU 1919 !

CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ...

Citroën spouští v těchto dnech novou kampaň, jejíž sdělení zní „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“. Tento nový mezinárodní reklamní spot uvádí na scénu motto...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí 2018

Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí...

Objemy celosvětových prodejů vzrostly o 44,2 %, včetně společnosti Opel Vauxhall (OV), v 1. čtvrtletí se prodalo více než milion vozů[1]; Obrat skupiny činil 18,2 mld. EUR[2], což představuje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA a společnost Huawei představují svůj první vůz s mobilním připojením

Skupina PSA a společnost Huawei...

DS 7 Crossback je první vůz skupiny PSA, který používá platformu IoT, označovanou jako CVMP „Connected Vehicle Modular Platform“ a vybavenou technologií Huawei pro zajištění nabídky nových...

Emov spouští v Lisabonu sdílení...

Služba nabízející sdílení automobilů emov, která vznikla jako společný podnik mezi značkou Free2Move a společností Eysa, začne od dubna fungovat v portugalské metropoli; Emov nabídne...

Skupina PSA a společnost DCS...

Skupina PSA a Digital Charging Solution (DCS) – dceřiná společnost skupiny BMW a provozovatel služby ChargeNow – uzavřely partnerství, na jejímž základu získávají zákazníci značek Peugeot...