Průzkum AAA AUTO

České řidičky chtějí modernější a větší vozy, lepší a kvalitnější.

Zatímco v roce 2005 si v kategorii ojetých automobilů nad 150 tisíc Kč koupily jen 27 % vozů, loni už to bylo už 34 %.

Vyplývá to z průzkumu skupiny AAA AUTO, zaměřeného na spotřebitelské chování žen-řidiček.

„Tuzemské motoristky představují natolik specifickou a dynamicky rostoucí skupinu, že jsme se rozhodli spoluiniciovat projekt speciální automobilové internetové stránky a vytvořit unikátní vyhledavač vozů z nabídky AAA AUTO podle typicky ženských kriterií,“ připomněla viceprezidentka AAA AUTO Karolína Topolová. Nový projekt, jehož činnost byla tento týden spuštěna, je umístěn na adrese www.zenaaauto.cz.

Z průzkumu, který byl připraven v rámci nového projektu www.zenaaauto.cz, dále vyplynulo, že tuzemské řidičky mají stále větší zájem o vozy střední třídy, hlavně pak Renault Laguna a Ford Mondeo. S takto velkými vozy se sice hůře parkuje, stále se ale rozšiřuje počet zkušených řidiček, kterým to nevadí a namísto malých rozměrů vozu preferují pohodlí a bezpečnost.

Tradičně nejprodávanějším ojetým vozem ale zůstává Škoda Fabia, která má nejširší servisní síť. Následují modely Škoda Felicia a Škoda Octavia, následované kultovním modelem Peugeot 206. Na pátém místě žebříčku se umístil Opel Astra, následovaný Fiatem Punto a Renaultem Megane. Tuzemské řidičky zvolily za svou nejoblíbenější barvu karoserie stříbrnou, následuje modrá a červená.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen Užitkové vozy dodal od začátku roku 215 000 automobilů

Volkswagen Užitkové vozy dodal od...

Počet dodaných automobilů na celém světě vzrostl o 2,4 procenta V západní Evropě činil meziroční nárůst 4,7 procenta V České republice se počet registrací zvýšil o 9,4 procenta...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai a Kia oznamují investici do společnosti Aurora s cílem urychlit vývoj technologií pro autonomní vozidla

Hyundai a Kia oznamují investici do...

Investice posílí již existující partnerství Společnosti budou spolupracovat na platformách a službách pro autonomní vozidla, založených na systému Aurora Driver Společnosti Hyundai Motor Group...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Bronz do českého šampionátu

Bronz do českého šampionátu

Soutěž v Hustopečích s dramatickým závěrem Čtvrté místo posádky Štajf – Havelková v absolutním pořadí Cenné body za bronzovou příčku v hodnocení MČR Posádka týmu Racing 21...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN C3: 600 000 PRODANÝCH VOZŮ ZA 30 MĚSÍCŮ!

CITROËN C3: 600 000 PRODANÝCH VOZŮ ZA...

Citroën C3 registruje po 2,5 letech od uvedení do prodeje již 600 000 prodaných kusů. Tato 3. generace C3 splňuje označení Success Story a více než kdy jindy potvrzuje svůj statut...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnost Honda Motor Europe při příležitosti akce Wheels & Waves oslaví 50 let řadových čtyřválců Honda

Společnost Honda Motor Europe při...

Na předním francouzském motocyklovém festivalu se sjede dvanáct upravených strojů CB1000R z celé Evropy Pro inspiraci budou k vidění modely Honda Monkey, vítězný stroj Honda ze závodu Le Mans,...